Hallo allemaal. Sinds gisteren doet het schuifdak helemaal niks meer. Er lijkt geen spanning op te zitten. Ik weet het, ik moet even laten uitlezen maar de onderhoudsmonteur zit vrij ver weg. Ik wil eerst even kijken wat er mis kan zijn. Ik lees elders dat het de sirene van het alarm kan zijn, maar die heb ik al 2 jaar geleden of zo laten verwijderen/wissen dus die kan het niet zijn.
Enige foutmelding die ik heb is van de parkeersensoren achter, die heb ik heel lang geleden softwarematig laten wissen doordat er een nieuwe radio in kwam. En die storing zit er nu al een paar weken, best raar overigens want die kwam ineens weer terug na een grote beurt.
Volgens mij heb ik nog nergens gelezen dat het motortje echt kapot ging bij iemand?
Iemand nog tips voordat ik aan het puzzelen ga?
Enige foutmelding die ik heb is van de parkeersensoren achter, die heb ik heel lang geleden softwarematig laten wissen doordat er een nieuwe radio in kwam. En die storing zit er nu al een paar weken, best raar overigens want die kwam ineens weer terug na een grote beurt.
Volgens mij heb ik nog nergens gelezen dat het motortje echt kapot ging bij iemand?
Iemand nog tips voordat ik aan het puzzelen ga?