Soms lukt het niet om gas te tanken, wat is de oorzaak? (nee niet omdat ik mijn pinpas vergeten ben!)

 
 
 
 
 
V70R
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 55
Geregistreerd: 07 / 2016
Subject:

Soms lukt het niet om gas te tanken, wat is de oorzaak? (nee niet omdat ik mijn pinpas vergeten ben!)

 · 
Posted: 27.04.2018 - 20:19  ·  #1
Soms, gelukkig niet vaak, wil het tanken van LPG niet lukken. Het is me in Belgie twee keer overkomen , één keer in Zwitserland en een paar weken terug zelfs in Nederland. Heeft het iets met de buitentemperatuur te maken? Staat er teveel druk op de tank?
Mijn LPG 3 Vialle installatie is twee jaar oud.
Gr. Pieter
JOv70BI
 
Avatar
 
Subject:

Re: Soms lukt het niet om gas te tanken, wat is de oorzaak? (nee niet omdat ik mijn pinpas vergeten ben!)

 · 
Posted: 27.04.2018 - 21:33  ·  #2
...
Wybe
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Enschede
Leeftijd: 41
Berichten: 302
Geregistreerd: 05 / 2016
Subject:

Re: Soms lukt het niet om gas te tanken, wat is de oorzaak? (nee niet omdat ik mijn pinpas vergeten ben!)

 · 
Posted: 27.04.2018 - 22:17  ·  #3
Haperende afsluiter
Laatst bij mijn icom installatie ook gehad. Afsluiter vervangen en kan weer zonder problemen tanken
Helaas zat de afsluiter in de tank. Niet iets om zelf te doen
V70R
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 55
Geregistreerd: 07 / 2016
Subject:

Re: Soms lukt het niet om gas te tanken, wat is de oorzaak? (nee niet omdat ik mijn pinpas vergeten ben!)

 · 
Posted: 28.04.2018 - 18:55  ·  #4
Ik zal de inbouwer (Boertien in Weesp) maar eens aan zijn jasje trekken.
M@rcel
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 200
Geregistreerd: 03 / 2009
Subject:

Re: Soms lukt het niet om gas te tanken, wat is de oorzaak? (nee niet omdat ik mijn pinpas vergeten ben!)

 · 
Posted: 28.04.2018 - 23:47  ·  #5
Verschillende landen hebben verschillende drukken aan de pomp. Mij is ooit verteld om de tank niet meer dan half leeg te rijden na een grensovergang. Hoe dit technisch in elkaar zit weet ik niet.
GRUNNS60
Erelid
Avatar
Geslacht:
Locatie: idbv Appingedam
Leeftijd: 62
Berichten: 5831
Geregistreerd: 07 / 2014
Subject:

Re: Soms lukt het niet om gas te tanken, wat is de oorzaak? (nee niet omdat ik mijn pinpas vergeten ben!)

 · 
Posted: 29.04.2018 - 17:11  ·  #6
+1
Quote door Wybe

Haperende afsluiter
Laatst bij mijn icom installatie ook gehad. Afsluiter vervangen en kan weer zonder problemen tanken
Helaas zat de afsluiter in de tank. Niet iets om zelf te doen
 
Selected quotes for multi-quoting:   0