Sonniboy Privacy Shades

 
 
 
 
 
Super72
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 57
Berichten: 104
Geregistreerd: 04 / 2014
Subject:

Sonniboy Privacy Shades

 · 
Posted: 03.06.2014 - 15:39  ·  #1
Voor de mensen die echt van die dingen willen hebben: dit is een méér dan uitstekend alternatief.

http://www.sonniboy.nl/volvo-v70-estate-2000-2007

Ik had ze in mijn vorige auto (Audi A4 Avant) en heb ze onmiddellijk ook voor de V70 gekocht (had ze eerder in huis dan de auto zelf :lol: ). Descente uitstraling, excelente pasvorm, uitstekende kwaliteit, montage in 5 minuten en - niet onbelangrijk - het scherm voor de achterruit is uit 1 stuk, dit in tegenstelling tot de twee tientjes goedkopere Privacy Shades.
187 euro (complete set) is veel geld, maar voor mij is het het dubbel en dwars waard. En oh ja, online bestellen en je hebt ze drie dagen later in huis.
blastaway
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: South Limbourgia
Leeftijd: 46
Berichten: 3730
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Sonniboy Privacy Shades

 · 
Posted: 03.06.2014 - 15:54  ·  #2
De sonniboys zijn wel super hoor. Ik heb ze juist boven de shades verkozen door de pasvorm. Ik ben er erg content over.
Bert West2
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Westervoort
Leeftijd: 63
Berichten: 256
Geregistreerd: 07 / 2014
Subject:

slechte pasvorm sunblinds

 · 
Posted: 07.08.2014 - 16:56  ·  #3
beste leden,
Enkele weken geleden had ik de originele Volvo sunblinds aangeschaft toen deze in de aanbieding waren: € 130 voor een complete set. Mijn ervaring met originele Volvo accessoires tot dan toe was enkel zeer positief. Des te groter was mijn teleurstelling toen ik deze wilde plaatsen. De pasvorm was dramatisch slecht. Enkel de sunblinds voor de achterportieren pasten enigszins. Die voor de kofferruimte en het achterraam pasten echt voor geen meter. Ze bleven niet zitten en de aansluiting rondom leek nergens op. De blinds zelf vertoonde vouwen, niet zo verwonderlijk als je ziet hoe deze worden geleverd in een opberghoesje, en golven. Als of er teveel materiaal in het framepje aanwezig was. Al met al een Volvo onwaardig product.

Gelukkig wilde Arendsen Zevenaar de sunblinds zonder problemen weer terug nemen!! Klasse!!

Vervolgens de Sonniboys aangeschaft (€ 50 duurder) en wat een verschil!! Ik kan deze iedereen aanraden. Alhoewel: een collega deze ook had aangeschaft voor zijn Mazda 6 maar deze pasten daar niet mooi strak in.

groet, Bert
ProVolvo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Z.O. Brabant
Leeftijd: 64
Berichten: 2397
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: Sonniboy Privacy Shades

 · 
Posted: 07.08.2014 - 19:44  ·  #4
Vorig jaar heb ik ook de Sonniboy Privacy Shades aangeschaft voor mijn V70. Echt helemaal klasse, perfecte pasvorm en ze blijven netjes. Niet de goedkoopste maar wel de mooiste, altijd strak. Overigens zijn de Sonniboys nu € 20,00 goedkoper.
Ben het eens met Bert West2 dat de Volvo shades hier helemaal niet aan kunnen tippen.

Eerder had ik via MP een set ongebruikte shades kunnen aanschaffen voor € 50,00. Was geen merk op te zien, en geen label eraan. Was wel voor een V70, maar jongens wat een droefenis was dat. Paste voor geen meter. Bij Jurgen (Tienklepper) heb ik gezien dat hij dit blinde merk ook in zijn V70 Classic heeft, en die zitten zover van het glas af dat de bagagerolhoes icm de shades niet meer geplaatst kan worden.
OttoV
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dubbeldam
Leeftijd: 37
Berichten: 1760
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: Sonniboy Privacy Shades

 · 
Posted: 07.08.2014 - 23:00  ·  #5
Die originele sunblinds zien er de eerste paar dagen niet uit. Trekt vanzelf strak. Ik heb ze laten zitten, twijfelde over retourneren, maar blij dat ik ze heb gehouden.
Roffeltje
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: @home in Zuid Limburg (Gelaen) :)
Leeftijd: 59
Berichten: 1024
Geregistreerd: 06 / 2012
Subject:

Re: Sonniboy Privacy Shades

 · 
Posted: 07.08.2014 - 23:08  ·  #6
Quote door Bert West2

beste leden,
Enkele weken geleden had ik de originele Volvo sunblinds aangeschaft toen deze in de aanbieding waren: € 130 voor een complete set. Mijn ervaring met originele Volvo accessoires tot dan toe was enkel zeer positief. Des te groter was mijn teleurstelling toen ik deze wilde plaatsen. De pasvorm was dramatisch slecht. Enkel de sunblinds voor de achterportieren pasten enigszins. Die voor de kofferruimte en het achterraam pasten echt voor geen meter. Ze bleven niet zitten en de aansluiting rondom leek nergens op. De blinds zelf vertoonde vouwen, niet zo verwonderlijk als je ziet hoe deze worden geleverd in een opberghoesje, en golven. Als of er teveel materiaal in het framepje aanwezig was. Al met al een Volvo onwaardig product.

Gelukkig wilde Arendsen Zevenaar de sunblinds zonder problemen weer terug nemen!! Klasse!!

Vervolgens de Sonniboys aangeschaft (€ 50 duurder) en wat een verschil!! Ik kan deze iedereen aanraden. Alhoewel: een collega deze ook had aangeschaft voor zijn Mazda 6 maar deze pasten daar niet mooi strak in.

groet, Bert


Ik heb jouw Sonniboys tijdens onze Franse Mini meet vergeleken met mijn originele Volvo sunblinds. Daarbij viel me het volgende op:

-De Sonniboys passen inderdaad veel beter en het doek staat strakker. Geen gapende kieren tussen de raamsponningen en het frame van de sunblinds. De Sonniboys zijn echt de betere wat pasvorm betreft.

- Het gebruikte doek is anders. Dit is een smaak kwestie misschien, maar de Sonniboys hadden veel kleinere mazen in het doek waardoor ze donkerder waren dan de originele Volvo sunblinds. Maar ze gaven toch nog voldoende zicht naar buiten. Voordeel is dat de inkijk vanaf buiten nog minder is en belangrijk...de instraling van de zon ook minder is.

Als ik weer sunblinds zou kopen, dan zou ik zeker voor de Sonniboys gaan.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0