Hallo,
met deze temperaturen zie je ze weer vaker voorbij komen: vragen over standkachels.
Hierbij mijn bijdrage. Ik heb bij handige linkjes en op het zoekwoord alles wat er op het forum over te lezen is, gelezen.
Echter ik kom er zelf niet uit. Dit is mijn probleem/vraag:
Ik had tot voor kort een goed werkende standkachel echter nooit lang aangehad omdat de temperaturen er nog niet naar waren. Tot ik hem een maand of zo terug aan wilde zetten en dat niet lukte. Het bekende knipperen van "aan" voor een paar tellen en vervolgens "uit" in de display.
Heb al een keer een afspraak gemaakt met Hermanusb en die heeft zijn Vida er aan gehangen, we kregen niet duidelijk wat er aan mankeerde, accu laten testen en die is okay.
Van de week een buurman zijn Vida er aan gehangen en krijg de volgende tekst in beeld:
Onder tabblad "Niet-geselecteerde CSC" staat:
CEM-5F3D Aanjager Signaal te laag
CEM-5F3E Aanjager Onjuist signaal
Aanrijdingsstatus controleren
Het controleren van de start van de parkeerverwarming met afstandbediening
Luchtlekkage controleren, verbrandingsvoorverwarmereenheid (3x woordwaarde) (CPM)
Kan iemand mij op weg helpen wat te doen?
Resetten heeft niet geholpen.
Het betreft een V70, 2.4 D5 automaat uit 2005
bvd,
groetRoy
met deze temperaturen zie je ze weer vaker voorbij komen: vragen over standkachels.
Hierbij mijn bijdrage. Ik heb bij handige linkjes en op het zoekwoord alles wat er op het forum over te lezen is, gelezen.
Echter ik kom er zelf niet uit. Dit is mijn probleem/vraag:
Ik had tot voor kort een goed werkende standkachel echter nooit lang aangehad omdat de temperaturen er nog niet naar waren. Tot ik hem een maand of zo terug aan wilde zetten en dat niet lukte. Het bekende knipperen van "aan" voor een paar tellen en vervolgens "uit" in de display.
Heb al een keer een afspraak gemaakt met Hermanusb en die heeft zijn Vida er aan gehangen, we kregen niet duidelijk wat er aan mankeerde, accu laten testen en die is okay.
Van de week een buurman zijn Vida er aan gehangen en krijg de volgende tekst in beeld:
Onder tabblad "Niet-geselecteerde CSC" staat:
CEM-5F3D Aanjager Signaal te laag
CEM-5F3E Aanjager Onjuist signaal
Aanrijdingsstatus controleren
Het controleren van de start van de parkeerverwarming met afstandbediening
Luchtlekkage controleren, verbrandingsvoorverwarmereenheid (3x woordwaarde) (CPM)
Kan iemand mij op weg helpen wat te doen?
Resetten heeft niet geholpen.
Het betreft een V70, 2.4 D5 automaat uit 2005
bvd,
groetRoy
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).