Steenslag hoes motorkap / Car Bra voor S60

 
 
 
 
 
Jeroen
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veendam
Leeftijd: 38
Homepage: o550.nl
Berichten: 3169
Geregistreerd: 09 / 2009
Subject:

Steenslag hoes motorkap / Car Bra voor S60

 · 
Posted: 15.06.2010 - 22:10  ·  #1
Helpt zo'n ding nou echt? Vind het er maar raar uit zien. Als je geen steenslag wil moet je de auto weg zetten en niet aankomen, maar zo'n bh over de motorkap...

Wel leuk neusje trouwens, met die R-lampjes, gespoten stootrandje en die spoilers onderop.
Remy
 
Avatar
 
Subject:

Re: Steenslag hoes motorkap / Car Bra voor S60

 · 
Posted: 25.06.2010 - 04:28  ·  #2
Nadeel is dat je de front van je bumper nog steeds gewoon beschadigd raakt door steenslag.

Opzich wil ik wel mee doen als er wat meer animo voor is...
t Hoeft van mij niet perse... maar voor 30 euro is t nooit weg.
Eventueel kan ik er wel voor zorgen dat ze gratis opgehaald worden in Duitsland en bezorgd worden in Nederland.

Gr. Remy
S60APELDOORN
 
Avatar
 
Subject:

= besteld

 · 
Posted: 25.06.2010 - 14:37  ·  #3
Ik heb hem al besteld afgelopen week, ik zal even een foto plaatsen als hij erop zit, vind het ook meer leuk dan dat ik er wat aan zal hebben :bandit: :-)

Mochten er nog liefhebbers zijn, verkoper heeft er nog 4 liggen zag ik, verzendkosten naar Nederland zijn vrij hoog, meen 17 euro, ik heb hem naar mijn werk adres in Kleve gestuurd, was in totaal € 35.80 kwijt.

Groet,

Niek
Remy
 
Avatar
 
Subject:

Re: Steenslag hoes motorkap / Car Bra voor S60

 · 
Posted: 26.06.2010 - 03:54  ·  #4
Ben ook wel benieuwd of je aan een snelheidslimiet zit met zo'n kap voordat ie los laat / scheurt oid
Enig idee?
S60APELDOORN
 
Avatar
 
Subject:

Re: Steenslag hoes motorkap / Car Bra voor S60

 · 
Posted: 28.06.2010 - 13:25  ·  #5
Ik heb geen idee hoe hij zich gaat houden, gebruik hem toch enkel voor de vakantie.

We zullen zien, rij ook met een dakkoffer dus hard rijden zal het niet worden, mocht ik er last van hebben wanneer ik 140 rij dan is hij er zo weer af, ga er vanuit dat beide zwarte opstaande randen zorgen dat hij goed naar beneden gedrukt wordt.

Maar gezien het verbruik en het feit dat de vakantie al begint zo gauw je de oprit afrijdt rijden we rustig aan naar Kroatie! Nog exact 2 weken, ik zal even een berichtje plaatsen wanneer hij erop zit.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0