Wegens ombouw van een Fase II lederen interieur, MY2007, in een Fase I Volvo V70 van MY2002 willen we proberen de stekkeraansluitingen te wijzigen. Hiervoor rijden we binnenkort naar iemand die ons zou kunnen ondersteunen.
Stekker(aansluitingen) Fase I interieur : -Handmatig, géén stoelstoelverwarming -
Stekker(aansluitingen) Fase II interieur : -Elektrisch, wél stoelverwarming -
Zoals te zien is zijn de aansluitingen verschillend.
Echter, bij minimaal 2 aansluitingen zijn de kabels van het MY02 en het MY07 interieur gelijk van kleur. (2-pins ; bruin/blauw & wit/blauw). Ik vermoed dat deze stekkers dienen voor de communicatie van de gordel en van de airbag.
Ik heb de stekkers van het Fase I & Fase II interieur genummerd.
De vraag ; welke stekker dient waarvoor?
Alvast dank !
Stekker(aansluitingen) Fase I interieur : -Handmatig, géén stoelstoelverwarming -
Stekker(aansluitingen) Fase II interieur : -Elektrisch, wél stoelverwarming -
Zoals te zien is zijn de aansluitingen verschillend.
Echter, bij minimaal 2 aansluitingen zijn de kabels van het MY02 en het MY07 interieur gelijk van kleur. (2-pins ; bruin/blauw & wit/blauw). Ik vermoed dat deze stekkers dienen voor de communicatie van de gordel en van de airbag.
Ik heb de stekkers van het Fase I & Fase II interieur genummerd.
De vraag ; welke stekker dient waarvoor?
Alvast dank !
is dit tot nu toe alleen draadkleuren met functie in ewd. kun je waarschijnlijk alles wel afleiden. maar makkelijk is anders.. de losse stekkers zitten in een frame en die wordt, als ik het zo zie, als een grote 20 pins zwarte stekker gezien.
Thx.
en en dan vaststellen welke waarvoor is. heb geen stekkerkleurcodes nog kunnen vinden. Nu even wachten tot Bum zich genoeg ergert aan ons gestuntel en op de lijn komt met de oplossing :bandit: =)