stel, ik wil een 480 kopen

roest???

 
 
 
 
 
V-driver
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 53
Berichten: 763
Geregistreerd: 08 / 2013
Subject:

stel, ik wil een 480 kopen

 · 
Posted: 18.02.2014 - 21:30  ·  #1
Stel, ik wil een 480 kopen.

Op de 480 is roest zichtbaar aan de buitenkant van 1 van de achterspatborden, in de vorm van blaasjes. Hoe erg is het probleem dan? Is dat iets dat je beter zegt, laten staan die hap, of is dat redelijk eenvoudig te verhelpen en afhankelijk van de kwaliteit van het spuiten of het nog zichtbaar blijft al dan niet?

Oww en wat kan het betekenen als er een 2.0 s word aangeboden met een turbodrukmeter die op de foto ook nog es netjes in het midden staat maar waarvan zelfs het RDW zegt dat het echt geen turbo is (en ook de verkoper in zijn advertentie) Voorbij lopen?


Tips zijn welkom.....


Het zou dan met name om een automaat gaan waar we naar zoeken als we de Punto willen inruilen cq verkopen en een 480 kopen......
Chriske
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Noord Brabant
Leeftijd: 43
Berichten: 608
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: stel, ik wil een 480 kopen

 · 
Posted: 18.02.2014 - 22:29  ·  #2
Ha,

Geweldige mooie verschijning zo'n 480 maar heeft wel wat probleempjes
Zelf ook een 480 gehad, en ook ervaring met roest helaas. Dit is toch een pijnlijke kwaal van deze mooie 480.
Uit ervaring zegt dat roest aan de wielkasten niet goedkoop is. En ja er zijn goedkopere manieren om het te fixen. Maar dit kan maar van tijdelijke duur zijn. Hier moet je rekening houden met aanschaf. En die turbodruk meter kan beteken dat hij is aangesloten als ecometer. Dit is vaker gedaan.
Ook een autmaat vereist het nodige onderhoud en regelmatig vervangen van olie is noodzakelijk.

Het is gewoon een auto die wat meer onderhoud nodig heeft, en heeft zo zij kwaaltjes. Maar blijft een bijzondere verschijning
Vraagje waar wil je deze auto voor gebruiken? Voor erbij of als daily driver?
V-driver
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 53
Berichten: 763
Geregistreerd: 08 / 2013
Subject:

Re: stel, ik wil een 480 kopen

 · 
Posted: 18.02.2014 - 23:03  ·  #3
Voor er bij. Zou dan in plaats van de Punto komen, dus afhankelijk van de verkoopprijs de Punto inruilen, of zo aanschaffen en de Punto particulier verkopen.

Heb zelf eerder 1 gehad. Was is 97 en de auto van 87. Geweldige 1, 7 es. RL-45-HX... ^_^

Nooit problemen mee gehad behalve met de antenne nadat ik in de wasstraat zo handig was de radio aan te zetten. :-/
 
Selected quotes for multi-quoting:   0