Stelkeuzetoetsen werken vreemd.

 
 
 
 
 
Janvis
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Vlakbij Assen
Leeftijd: 43
Berichten: 955
Geregistreerd: 09 / 2017
Subject:

Stelkeuzetoetsen werken vreemd.

 · 
Posted: 01.05.2018 - 17:20  ·  #1
Hallo allemaal,

Ik heb in mijn originele telefoonmodule (omgebouwd met een BT module) onder toets 1 ons vaste huisnummer opgeslagen en onder de 2 het nummer van mijn vriendin.

Nu doet het vreemde zich voor dat het regelmatig een verassing is wie er nou daadwerkelijk gebeld gaat worden want de module belt regelmatig compleet andere nummers als ik de 1 of 2 ingedrukt houd. Ik durf inmiddels de stelkeuzetoetsen haast al niet meer te gebruiken omdat ik nu al meerdere malen de verkeerde heb gebeld...

Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben??
FrankK
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Wassenaar
Leeftijd: 61
Berichten: 227
Geregistreerd: 04 / 2016
Subject:

Re: Stelkeuzetoetsen werken vreemd.

 · 
Posted: 01.05.2018 - 17:36  ·  #2
Dat kan ik wel begrijpen, op 2 drukken en opeens je vrouw aan de lijn hebben ipv je vriendin. LOL

Sorry ik kon het niet laten
Bolbo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Spanje (Oviedo)
Berichten: 4100
Geregistreerd: 09 / 2016
Subject:

Re: Stelkeuzetoetsen werken vreemd.

 · 
Posted: 01.05.2018 - 17:57  ·  #3
Quote door FrankK

Dat kan ik wel begrijpen, op 2 drukken en opeens je vrouw aan de lijn hebben ipv je vriendin. LOL

Sorry ik kon het niet laten


ROFL
:happy:

Sorry ik kan niet helpen mijn auto doet niet aan van die moderniteiten zoals bloetoef (en ook geen vriendin, maar wel een vrouw en die belt mij wel om te vragen waar ik blijf, haha)
Janvis
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Vlakbij Assen
Leeftijd: 43
Berichten: 955
Geregistreerd: 09 / 2017
Subject:

Re: Stelkeuzetoetsen werken vreemd.

 · 
Posted: 01.05.2018 - 20:11  ·  #4
Stelletje grapjurken :D

Maar omdat ik het niet tof vind dat de sneltoetsen zo raar werken ben ik verder wezen stoeien en tot de volgende conclusie gekomen tot dus ver.

Het heeft er mee te maken dat de nummers die in de uitgaande gesprekken lijst staan van de telefoon dat die nummers willekeurig onder de geprogrammeerde sneltoetsen komen te staan. Vraag met niet hoe het kaan maar ik kan het inmiddels reproduceren en kan inmiddels bijna voorspellen wat het nieuwe nummer onder een sneltoets wordt.

Omdat de sneltoetsen een eigen leven lijken te lijden heb ik inmiddels voor de naam "Thuis" in het telefoonboek een 2 gezet en voor de naam van mijn vriendin een 1 (ik ben niet getrouwd dus heb al heeeeeel lang dezelfde vriendin O-) )

Als ik nu naar de telefoonlijst ga heb ik als eerste mijn vriendin in de lijst en als tweede het nummer van ons huis. Jammer dat het zo moet maar ik weet het anders niet :(
Bolbo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Spanje (Oviedo)
Berichten: 4100
Geregistreerd: 09 / 2016
Subject:

Re: Stelkeuzetoetsen werken vreemd.

 · 
Posted: 01.05.2018 - 22:27  ·  #5
 
Selected quotes for multi-quoting:   0