Stoelverwarming C70 Coupé

 
 
 
 
 
wormpke
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 23
Geregistreerd: 10 / 2015
Subject:

Stoelverwarming C70 Coupé

 · 
Posted: 09.02.2016 - 21:25  ·  #1
Hoi iedereen

Ik had gisteren iemand naast me in de wagen zitten en zij vertelde me dat de zetelverwarming niet werkte.

Bij de aanschaf van de wagen iets meer dan een maand geleden heb ik heel zeker de stoelverwarming aan beide kanten getest en ze werkten allebei.

Aan mijn kant gaat hij ook nog zeer hard, ligt het aan het matje in de zetel of kan het ook aan iets anders liggen? De lampjes branden allebei en ik heb gezien dat de zetelverwarming via zekering 28 loopt (dus beiden op 1 zekering) dus dat kan het ook niet zijn.

Iemand dit al voor gehad en eenvoudig met huis-tuin-keukenmateriaal opgelost?

Alvast bedankt!

Groetjes
Maarten
TeunEbb
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Aalten
Leeftijd: 31
Berichten: 334
Geregistreerd: 09 / 2015
Subject:

Re: Stoelverwarming C70 Coupé

 · 
Posted: 10.02.2016 - 10:15  ·  #2
Quote door wormpke

Hoi iedereen

Ik had gisteren iemand naast me in de wagen zitten en zij vertelde me dat de zetelverwarming niet werkte.

Bij de aanschaf van de wagen iets meer dan een maand geleden heb ik heel zeker de stoelverwarming aan beide kanten getest en ze werkten allebei.

Aan mijn kant gaat hij ook nog zeer hard, ligt het aan het matje in de zetel of kan het ook aan iets anders liggen? De lampjes branden allebei en ik heb gezien dat de zetelverwarming via zekering 28 loopt (dus beiden op 1 zekering) dus dat kan het ook niet zijn.

Iemand dit al voor gehad en eenvoudig met huis-tuin-keukenmateriaal opgelost?

Alvast bedankt!

Groetjes
Maarten

Miss dat je hier wat aan hebt:

topic.php?p=205940
wormpke
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 23
Geregistreerd: 10 / 2015
Subject:

Re: Stoelverwarming C70 Coupé

 · 
Posted: 11.02.2016 - 09:38  ·  #3
Kan ik inderdaad wel eens proberen te meten, al ben ik nieuw in de wereld van de automechaniek en vooral elektronica.

Een andere vraag: zijn de stoelen van een V70 verwisselbaar met een C70?

Groetjes
M
 
Selected quotes for multi-quoting:   0