Ik heb een volvo V70 uit 1999 en ben bezig met het vervangen van de stuurhuis hoezen die aan beide kanten kapot zijn en kwam erachter dat de stofplaten aan beide kanten (aan de binnenkant van het wiel) compleet los zitten en daar maar wat rammelen.
Heb er nu 1 verwijderd omdat ik dacht dat ze toch weinig functie hadden op deze manier, maar wellicht doen ze nog wel wat tegen de hitte? Die rubberen dingen zitten er best wel vlakbij.
Mijn vraag: kan je zonder die stofplaten of toch maar nieuwe plaatsen?
Alle moeren en schroeven zitten enorm vast bij mn auto, dus ik kijk er niet naar uit om beide wielen te ontmantelen om nieuwe stofplaten aan te brengen dus niet echt een klus waar ik naar uitkijk. Dus als het zonder kan, doe ik dat liever!
Heb er nu 1 verwijderd omdat ik dacht dat ze toch weinig functie hadden op deze manier, maar wellicht doen ze nog wel wat tegen de hitte? Die rubberen dingen zitten er best wel vlakbij.
Mijn vraag: kan je zonder die stofplaten of toch maar nieuwe plaatsen?
Alle moeren en schroeven zitten enorm vast bij mn auto, dus ik kijk er niet naar uit om beide wielen te ontmantelen om nieuwe stofplaten aan te brengen dus niet echt een klus waar ik naar uitkijk. Dus als het zonder kan, doe ik dat liever!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).