storing in binnenverlichting

zie t niet meer zitten.....

 
 
 
 
 
v70girl
 
Avatar
 
Subject:

storing in binnenverlichting

 · 
Posted: 28.04.2013 - 11:12  ·  #1
Goedenmorgen allemaal,

Ik val met de deur in huis!

Ja ik heb een V70 van '98. superblij ermee. Gekocht met 272.00km Heeft 474.000 nu op de teller weinig tot geen problemen gehad. Nu wel! Ja met de binnenverlichting.... hoe vreemd kan het zijn.

Het begon als volgt. Mijn binnen verlichting ging niet meer uit. Raar! gezocht welke deur niet goed gesloten was. Alle dicht maar RA bleef het rode lampje in de deur als deze geopend word branden ook al zat deze goed gesloten. Nog een paar keer dicht getrokken en ja resultaat geboekt binnenverlichting ging uit rode lampje ook. Ok daar kon ik mee leven. Voor 3 weken terug, toen ging de binnen verlichting niet meer uit, lampje in deur bleef branden niets aan te doen. Dus ik heb van ergernis de binnen verlichting bij de spiegel uitgezet. Tot gisterenochtend wederom het rode lampje van de deur weer aan bleef en ik me bedacht dat deze nu wel de oorzaak kan worden van een accu die leeg loopt....... wie o wie verlost me van dit kleine kwaaltje. Hoe zit dat bij een VolvoV70 (niet met drukknopjes in deur heb ik gezien)
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: storing in binnenverlichting

 · 
Posted: 28.04.2013 - 11:17  ·  #2
de v-s-c 70 hebben wel eens last van de microswitches in de sloten,deze willen wel eens haperen en daardoor blijft de binnenverlichting vaak branden.
meestal als je de deur(en) een keer hard dichtrekt dan doen ze het weer.
zie 850 forum,zoekfunctie micro switches.
ze zijn te krijgen bij conrad.

succes.
v70girl
 
Avatar
 
Subject:

Re: storing in binnenverlichting

 · 
Posted: 28.04.2013 - 11:28  ·  #3
Whoww..... Bedankt. Nog een vraag erover 'bestaat de mogelijkheid dit "gangbaar" te maken? Contactspray oid?
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: storing in binnenverlichting

 · 
Posted: 28.04.2013 - 11:32  ·  #4
Quote door v70girl

Whoww..... Bedankt. Nog een vraag erover 'bestaat de mogelijkheid dit "gangbaar" te maken? Contactspray oid?


meestal zijn ze versleten,wat weleens gebeurd is nieuwe bestellen bij conrad en de oude met de soldeerbout er uit prutsen en de nieuwe erin, geen makkelijk klusje.
slot ligt er zo uit,switches zijn ook niet duur maar het is een gepriegel van jewelste.

contact spray????

spit het 850 forum maar eens om.

succes.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,44901.0.html

astublief :D
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: storing in binnenverlichting

 · 
Posted: 28.04.2013 - 19:18  ·  #5
Dat is een leuk forum en sleutelen doen ze daar ook graag. ^_^
 
Selected quotes for multi-quoting:   0