Storing electrische stoelverstelling?

 
 
 
 
 
Arthur30
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 41
Berichten: 332
Geregistreerd: 03 / 2013
Subject:

Storing electrische stoelverstelling?

 · 
Posted: 13.05.2013 - 12:54  ·  #1
Sinds enige tijd versteld mijn bestuurdersstoel zich vanzelf wanneer ik de auto ontgrendel en het protier open. Dit gebeurd niet constant maar zo nu en dan. Stoel gaat dan automatisch naar een andere instelling die in het geheugen staat geprogrammeerd. Bijzonder vervelend als je net instapt en de stoel zich net versteld naar de stand die geprogrammeerd staat voor vrouw lief. o.O

Iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn, of nog beter, wat hier de oplossing voor kan zijn?
Arthur30
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 41
Berichten: 332
Geregistreerd: 03 / 2013
Subject:

Re: Storing electrische stoelverstelling?

 · 
Posted: 13.05.2013 - 14:02  ·  #2
Laat maar, volgens mij ben ik er al achter. Zal vermoedelijk wel te maken hebben met het feit dat er een andere sleutel is gebruikt. Ga ik eerst nog wel even uit proberen. Klopt het dat de stand van de electrische spiegels ook geprogrammeerd wordt in het geheugen van de stoel?
Ethefox
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Steenbergen
Leeftijd: 55
Berichten: 74
Geregistreerd: 08 / 2012
Subject:

Re: Storing electrische stoelverstelling?

 · 
Posted: 13.05.2013 - 16:28  ·  #3
Bij mijn 2005 model is de instelling inderdaad sleutel gebonden, ik stel me zo voor dat dat bij de 2009 ook nog zo werkt. De spiegels gaan hier ook in mee. Overigens gaat de stoel niet per sé naar een geprogrammeerde stand maar naar de stand waarmee de auto met de betreffende sleutel afgesloten is.
Arthur30
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 41
Berichten: 332
Geregistreerd: 03 / 2013
Subject:

Re: Storing electrische stoelverstelling?

 · 
Posted: 14.05.2013 - 08:45  ·  #4
Ok, dank je wel voor je reactie. Goed om te weten dat ik de spiegels dus ook nog kan programmeren! thnx
 
Selected quotes for multi-quoting:   0