Storingslampje Prins installatie 2019

Oranje of Rood

 
 
 
 
 
Robbar
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Tiel
Leeftijd: 63
Berichten: 614
Geregistreerd: 05 / 2013
Subject:

Storingslampje Prins installatie 2019

 · 
Posted: 19.09.2022 - 15:24  ·  #1
Bij mijn Prins LPG3 instalatie uit 2019 had ik de afgelopen weken last van een knipperend oranje (I) lampje bij de schakelknop in mijn dashbord.
Eigenlijk gewoon mee doorgereden want ik merkte geen verschil, toch afgelopen week aan het zoeken geweest naar een LPG dealer met verstand van Prins.
Gelukkig er een gevonden bij mij in de buurt "Agatech VOF Doejenburg 4b4024 HE Eck en Wiel" https://www.agatech.nl/
Even gebeld , wat is de kleur van het lampje dat knippert ? antwoord Oranje, loopt hij nog op LPG ? antwoord ja. Kom straks maar even langs dan kijken we even .
Aangekomen bij het bedrijf werd ik ontvangen door een wat oudere man ....(jaja ik ben zelf ook al bijna 62) die zei rij hem maar naar binnen dan kijk ik even. Motorkap open en hij liep naar achteren en kwam met een laptop terug, deze aangesloten en na een diagnose te hebben gesteld liep hij naar het magazijn en kwam met een nieuw filter terug. Deze werd vakkundig door hem vervangen, waarna nog een controle via de laptop en de foutcodes gewist . 65 Euro afgerekend en klaar, heb hem nog fooi gegeven om afgelopen weekend een biertje te drinken .

Ben blij dat ik een Prins dealer hier in de buurt heb, dus zei tegen hem nou als er weer wat is dan kom ik weer langs.
Zijn antwoord was meneer bij Prins gaat zelden wat kapot, en we bouwen er 20 per week in hier .
Het enige wat af en toe moet gebeuren na 35.000 tot 50.000 km is het filter vervangen en resetten
Heb thuis nog even online gekeken wat een Prins filter kost 45 euro

FlorianBos
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Gorredijk
Berichten: 208
Geregistreerd: 01 / 2016
Subject:

Re: Storingslampje Prins installatie 2019

 · 
Posted: 19.09.2022 - 15:40  ·  #2
Hier dezelfde ervaring met Prins, in 2,5 ton 2 kleine dingetjes gehad maar voor de rest alleen filters vervangen..
 
Selected quotes for multi-quoting:   0