Stuurkolom flushen

 
 
 
 
 
emesrits
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Almere
Leeftijd: 63
Homepage: olivioli.com
Berichten: 6
Geregistreerd: 10 / 2014
Subject:

Stuurkolom flushen

 · 
Posted: 03.11.2014 - 15:38  ·  #1
Beste allemaal,

Sinds kort zijn we de trotse eigenaar van een Volvo V70 uit 2006, het onderwerp over het flushen van de stuurkolom is hier en aar al voorbij gekomen, met wisselende antwoorden. Werkt wel en soms niet.
Ook wij worden geconfronteerd met het feit dat bij het insturen van een bocht het stuur schokt en tegen schijnt te werken.

Nu heb ik begrepen dat het flushen van de stuurkolom een oplossing kan zijn. Weet iemand een goed en betrouwbaar adres in de buurt van Almere?

Ik hoor graar van jullie.

Met vriendelijke groeten,

Eric
grrroovedude
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Almere
Leeftijd: 53
Berichten: 2746
Geregistreerd: 01 / 2014
Subject:

Re: Stuurkolom flushen

 · 
Posted: 03.11.2014 - 15:43  ·  #2
De dichtstbijzijnde -mij bekende- betrouwbare flusher in de buurt van Almere is TPR Powerflush in Ter Aar. Heeft de mijne ook onder handen genomen. Helaas bleek mijn stuurhuis al overleden.

Om te kijken of het niet je stuurhuis is kun je de balgen van de spoorstangen losmaken. Als daar stuurolie uitloopt is het kwaad al geschied. Anders wil flushen nog weleens helpen.

Wellicht is de flushmeeting eind november iets voor jou?
emesrits
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Almere
Leeftijd: 63
Homepage: olivioli.com
Berichten: 6
Geregistreerd: 10 / 2014
Subject:

Re: Stuurkolom flushen

 · 
Posted: 03.11.2014 - 16:47  ·  #3
Hi Grrrovedude,

Dank je voor je snelle antwoord. Even ter verduidelijking, ik ben absoluut een non-techneut/sleutelaar :happy: Dus hetgeen je voorsteld is voor mij een soort van abacadabra. Maar bedankt voor de tip, zullen daar zeker eens informeren. De flushmeeting w zeker een optie geweest, maar helaas kunnen we die datum niet, vandaar dus mijn vraag voor een mogelijkheid in de buurt.

Thanks en met vriendelijke groeten,

Eric
 
Selected quotes for multi-quoting:   0