TDC merkteken op krukaspolie... Waar vind ik die

 
 
 
 
 
myhobby
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 14
Geregistreerd: 03 / 2013
Subject:

TDC merkteken op krukaspolie... Waar vind ik die

 · 
Posted: 27.08.2013 - 21:55  ·  #1
Okay, Ik ben op zoek naar het TDC merkteken op het dempende vliegwiel (aan het einde van de krukas bij het wiel) van de Aux belt van mijn V70 TDI '99. Het teken op het chassis heb ik gevonden, maar op het wiel niet. Ik meen me te herinneren dat de dealer er mogelijk ooit een nieuw wiel op is gegaan. Aan de buitenkant van de vliegwiel zit ie niet, maar waar wel is me echt een vraag. Zit deze bijvoorbeeld op de binnenste rand (tegen de krukas kant dus) aan en is deze zichtbaar zonder dat ik alle kappen verwijder ?

Moet dit punt 100% hebben, maar het schiet niet echt op.... Een foto zou perfect zijn...
TeeFive
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: 040
Berichten: 628
Geregistreerd: 07 / 2012
Subject:

Re: TDC merkteken op krukaspolie... Waar vind ik die

 · 
Posted: 28.08.2013 - 14:51  ·  #2
is het misschien logischer om dat merkteken te zoeken op de krukas poelie? (dus niet aan de vliegwiel kant maar aan de distributie kant.)
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: TDC merkteken op krukaspolie... Waar vind ik die

 · 
Posted: 28.08.2013 - 17:02  ·  #3
Quote door TeeFive

is het misschien logischer om dat merkteken te zoeken op de krukas poelie? (dus niet aan de vliegwiel kant maar aan de distributie kant.)


Daar zat ik ook net aan te denken inderdaad!
dennis850estate
Forumsponsor
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 57
Homepage: volvoservice.eu
Berichten: 208
Geregistreerd: 11 / 2009
Subject:

Re: TDC merkteken op krukaspolie... Waar vind ik die

 · 
Posted: 28.08.2013 - 21:28  ·  #4
waarom ben je op zoek naar het merkteken? Het staat op de krukaspoelie en kun je van bovenaf zien als je er met een lamp tussen schijnt.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0