Hallo
Mijn kameraad heeft gisteren een s60 2.4t van 2002 gekocht nu heeft hij zo''n mooie hoofdsteun met een speaker en microfoon erin, maar nu was mijn vraag hoe krijgt hij die telefoon werkend. Er zit geen toetsenblok in moet hij dan zo een plaatsen en kan dan de simkaart in het toetsenblok.
alvasts bedankt.
Mijn kameraad heeft gisteren een s60 2.4t van 2002 gekocht nu heeft hij zo''n mooie hoofdsteun met een speaker en microfoon erin, maar nu was mijn vraag hoe krijgt hij die telefoon werkend. Er zit geen toetsenblok in moet hij dan zo een plaatsen en kan dan de simkaart in het toetsenblok.
alvasts bedankt.
) kun je wel een andere unit plaatsen, maar die moet 'aangemeld' worden bij jouw Volvo. Dan kun je je nog afvragen of alle bekabeling nog echt in orde is. Bluetooth is niet mogelijk. Heb je alles werkend dan heb je nog een mager telefoonsystem (vind ik), tuurlijk kun je door laten schakelen naar je autotelefoon als je daar een ander nummer hebt maar als je dan belt gebruik je een ander nummer. Of als je hetzelfde nummer (duo simm) hebt dan lukt synchroniseren van je contacten niet of zeer omslachtig.