Telefoonhouder V70NN

Brodit past niet

 
 
 
 
 
brinkie
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 53
Berichten: 2196
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Telefoonhouder V70NN

 · 
Posted: 20.10.2021 - 18:08  ·  #1
Ik heb al een aantal jaar twee Brodit houders in de V70 zitten, mijn vrouw en ik hebben ongeveer hetzelfde formaat telefoon dus het maakt niet zo uit wie rijdt, de telefoons passen wel. Maar nu wil mijn vrouw graag een klaphoesje om haar telefoon hebben in plaats van de bumper case die standaard met OnePlus wordt meegeleverd en dat past niet in een Brodit houder. Je moet daar iets van een klem voor hebben denk ik. Nu heeft Brodit daar geen oplossing voor.

Als iemand ervaring heeft met telefoonhouders hoor ik dat graag. Liever niet iets wat helemaal aan de voorruit zit met een zuignap, die dingen donderen er altijd af...
martijn-a
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Beesd
Leeftijd: 48
Berichten: 1779
Geregistreerd: 06 / 2014
Subject:

Re: Telefoonhouder V70NN

 · 
Posted: 20.10.2021 - 20:44  ·  #2
Ik heb ook een brodit houder en heb hetzelfde probleem dat we verschillende formaten telefoons hebben. Ik heb het opgelost door een universele / verstelbare telefoonhouder rechtstreek op de brodit houder te schroeven.

Het was een budget geval uit de een of andere grabbelbak. Oorspronkelijk zat er een kogelgewrichtje op (voor de zuignap) maar die kon eraf waarna ik het rechtstreeks op de houder kon schroeven.

De oplossing vereist wel een los lader snoertje. Omdat de houder slecht wordt lees ik mee voor andere suggesties.

Nu zijn er vergelijkbare verstelbare Brodit houders maar ik ben nog te lui geweest of die maten goed overeenkomen met die van onze iphones....
brinkie
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 53
Berichten: 2196
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: Telefoonhouder V70NN

 · 
Posted: 21.10.2021 - 09:34  ·  #3
Het losse laadsnoer is geen probleem, want de Brodit houders zijn zonder lader, ik had al een los USB-C snoer in de auto liggen. Ik ga eens wat inkopen en experimeteren...
 
Selected quotes for multi-quoting:   0