Gisteren air intake reinigingetje met stoom gedaan, vond de motor niet mooi rond lopen (simpel klusje; LMM los, luchtslang los achter filterhuis, motor 3000 tpm laten lopen en met de plantenspuit water in de luchtslang sproeien tot het toerental wat daalt). De een zal het niets vinden, maar vroeger deden ze het ook zo, en het werkt.
Maarrrr... toen viel me op dat bij meer dan 2500 toeren mijn aircopomp enorm tikt. Ik denk een of meerdere zuigers. Normaal zit je natuurlijk in de auto bij die toerentallen, maar nu stond ik ernaast. Wat betekent dit? Pomp aan zijn eindje? Of eigenijk niets? Hij moet sowieso ff bijgevuld binnenkort, want dat is al 2 jaar niet gebeurd.
Maarrrr... toen viel me op dat bij meer dan 2500 toeren mijn aircopomp enorm tikt. Ik denk een of meerdere zuigers. Normaal zit je natuurlijk in de auto bij die toerentallen, maar nu stond ik ernaast. Wat betekent dit? Pomp aan zijn eindje? Of eigenijk niets? Hij moet sowieso ff bijgevuld binnenkort, want dat is al 2 jaar niet gebeurd.