Dat is een fijne tool voor de volvo 850's en classic V70's. Multiriem spanner van een S60 2009 heeft een dopje 14 of dikke torx dacht ik? Rest de vraag, wat ben jij van plan te gaan doen?
Waar zou ik dit voor gebruiken? Om de distributieriem te vervangen of de nokkenastandwielen te verwijderen om de nokkenas keerringen te vervangen. Een tool dus zodat je nokkenassen vast staan. Wel voor een S60 dus. Eric.
Of ie werkt weet ik niet. Maar aangezien ie voor n s80 werkt werkt t ook voor een s60. Als de afstand tussen de assen klopt lijkt hetme een bruikbare tool (en net wat ik zocht)
Quote door grrroovedude Of ie werkt weet ik niet. Maar aangezien ie voor n s80 werkt werkt t ook voor een s60. Als de afstand tussen de assen klopt lijkt hetme een bruikbare tool (en net wat ik zocht) Ga zo,n tool aanschaffen?
ik heb dezelfde tool maar waar nou dat ding met die ketting eraan voor is ? heb ik nooit kunnen thuisbrengen
Quote door Dimitri1970 ik heb dezelfde tool maar waar nou dat ding met die ketting eraan voor is ? heb ik nooit kunnen thuisbrengen Wat hierboven gezegd wordt. Voor de riemspanner vd multiriem van een 850/v70 classic. Die hebben zo een blokje. Het nut van de ketting ontgaat me.
Quote door eric27 Quote door grrroovedude Of ie werkt weet ik niet. Maar aangezien ie voor n s80 werkt werkt t ook voor een s60. Als de afstand tussen de assen klopt lijkt hetme een bruikbare tool (en net wat ik zocht) Ga zo,n tool aanschaffen? Nee ik kan m lenen.