Tokkelen voorkant

 
 
 
 
 
H4rry
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Prov. Groningen
Leeftijd: 44
Berichten: 103
Geregistreerd: 04 / 2015
Subject:

Re: Tokkelen voorkant

 · 
Posted: 15.10.2015 - 21:49  ·  #16
Parts4Sweden heeft 2 verschillende varianten zag ik. Voor de prijs hoef je 't in ieder geval niet te laten.
Heb ze even gemaild welke van de 2 ik moet hebben.
V70R^2
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Leerdam
Leeftijd: 36
Berichten: 2036
Geregistreerd: 07 / 2015
Subject:

Re: Tokkelen voorkant

 · 
Posted: 15.10.2015 - 23:26  ·  #17
Klinkt als dwijlen met de kraan open die "sleeves", een reparatie welke een beunhaas bij de vorige eigenaar van mijn V70N ook heeft gedaan (letterlijk stukje binnenband ertussen, en rubberen ring tussen de veerschotel en het stuurlager zodat het niet meer klapperd...).

Liever gewoon al het rubber vervangen met de stuurlagers, opzich een niet al te moeilijke klus. Wat moertjes, stuurlagers en veerpootschotel.

Ik heb het zelf ook gedaan, en maar gelijk nieuwe schokbrekers erbij besteld. Hetgeen ik bespaarde op uren maar direct nieuwe draagarmen en stuurstang voor gemonteerd, ik herken de auto niet meer terug! Wat een genot :lol: :lol:
hermanusb
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Apeldoorn
Leeftijd: 61
Berichten: 4711
Geregistreerd: 02 / 2015
Subject:

Re: Tokkelen voorkant

 · 
Posted: 15.10.2015 - 23:54  ·  #18
Vanavond met Frank bij mij een veerschotel vervangen en we hebben bewust gekeken naar die isolators.

Maar bij mij zaten ze er niet in.
Niet aan de onderkant en niet aan de bovenkant.

En de bonk is verdwenen.

Heb ook de indruk dat de isolators niet op elk model zit omdat vida 2 plaatjes heeft, 1 met en 1 zonder.

Als de veren strak genoeg zitten kan ik me niet voorstellen dat ze daar klapperen gezien het geweld waarmee de veer tegen de schotels drukt.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0