ATE schijven , de ene ATE schijf is de ander niet, de rem schijven die je koopt op het internet bv bij onderdelen .nl is niet van dezelfde kwaliteit als bij de dealer.
Hier op het 850 forum een hele discussie erover , ik dacht het ook altijd ATE is ATE , bij de dealer is het ook altijd duurder ( ik weet het, meestal is dat ook zo) maar kennelijk ook beter van kwaliteit.
Je zou zeggen als je rem, dan kom het probleem naar voren, dus het ligt aan de schijf of aan de rem klauw.
Ik heb hier een stel Pegasus velgen 18 inch met winterbanden (225/40-18), maar het lijkt me sterk dat het aan je velgen ligt, dan moet je het ook merken tijdens het rijden.
Ik heb onlangs bij mijn 850 mijn stuurhuis laten vervangen incl. de binnenste/buitenste stuurkogels, ik had ook altijd last van een bepaalde trilling, boven de 130 km/h, wat denk je ?? het is nu weg.
Ik zag dat dat je een S60 T5 heb , zit daar de 330 mm schijven op ? Remschijf Voorzijde 17,5 Inch, 30645222
https://www.rendcarparts.nl/vo…RD30645222
Dure schijven, ik heb zelf de V70R ook met 330 schijven en dan hebben we het nog niet eens over de remklauwen, KASSA!!!