Om even een samenvatting te maken zodat het makkelijk te lezen is vanuit 1 bericht.
Ik heb last van een trillende auto & stuur vanaf ongeveer 85km/uur, deze stopt niet op hogere snelheden, wel neemt de Frequentie toe op hogere snelheid.
Accelereren, gas los & remmen maakte geen verschil voor de trillingen.
Ik heb geconstateerd dat de trillingen in verband staan met de wielomwentelingen.
Heb nieuwe achterbanden eronder gezet. (waren 2 verschillende)
Velgen zijn gebalanceerd
Heb de rechter aandrijfas vervangen omdat hier speling op zat.
Heb alle velgen & lagers gemeten op axiale speling
Heb vandaag de rechter draagarm, spoorstang & stuurstang vervangen, de spoor stang was versleten en fusee kogel hoes scheurde tijdens het vervangen van de aandrijfas.
De fuseekogel zit op mijn auto verwerkt in de draagarm en is niet los te halen (Ja ik had alleen de hoes kunnen vervangen >.<).
Daarna laten uitlijnen, dus hij rijd weer kaarsrecht
De hoofdoorzaak van de trillingen heb ik alleen nog niet gevonden, de trillingen lijken nu sterker te zijn met gas los.
Verder ben ik erachter gekomen dat ik een licht kloppend geluid hoor als ik zacht rem op lage snelheid, dit voel ik niet in het rempedaal.
Zondag ga ik opnieuw kijken hoe nu de speling is op de velgen, Daarnaast voor de zekerheid opnieuw voor met achter banden verwisselen om te kijken wat dat doet met de trillingen nu ik nieuwe achterbanden heb.
Ook ga ik maar s de achterzijde van de remschijven meten op speling, wellicht dat ik daar nog iets vind.
Denken jullie dat ik verder iets over het hoofd wat een overduidelijke oorzaak zou kunnen zijn van het trillen?
En hebben jullie nog tips om bepaalde dingen (extra) te

en?