Hallo allemaal,
Sinds kort eigenlijk pas eens gaan kijken wat nou de specs zijn geworden van mijn V70R AWD GT6 uit 2007.
Vraagje hierbij aan de forumleden of er nog veel winst te behalen valt uit een open luchtfilter.
Op dit moment is de wagen naar wens, (nog) niet op de rollenbank geweest, en heeft de volgende specs;
Stage 0
2.5R blok, geshimmed, verder geen nieuwe internals
Hybrid turbo
DO88 grotere intercooler
grotere injectoren
3 inch downpipe, racekat en uitlaatsysteem
Schutten heeft de auto getuned
Vanochtend eens naar de 0-100 km/u tijden zitten kijken waarbij ik eigenlijk niet goed van weet wat standaard is voor een GT6; ik kom tijden tegen van 6.9 seconden, 6.7 seconden en 5.9 seconden. 5.7 seconden is volgens mij voor de 6-Speed manual.
Ik meet bij mijn auto 0-100 km/u 5.5 seconden (normaal) en 5.4 seconden (sportstand).
Eea voelt al vrij snel. Het lijkt me leuk om de max. eruit te halen zonder aan het blok nog veel te veranderen.
Sinds kort eigenlijk pas eens gaan kijken wat nou de specs zijn geworden van mijn V70R AWD GT6 uit 2007.
Vraagje hierbij aan de forumleden of er nog veel winst te behalen valt uit een open luchtfilter.
Op dit moment is de wagen naar wens, (nog) niet op de rollenbank geweest, en heeft de volgende specs;
Stage 0
2.5R blok, geshimmed, verder geen nieuwe internals
Hybrid turbo
DO88 grotere intercooler
grotere injectoren
3 inch downpipe, racekat en uitlaatsysteem
Schutten heeft de auto getuned
Vanochtend eens naar de 0-100 km/u tijden zitten kijken waarbij ik eigenlijk niet goed van weet wat standaard is voor een GT6; ik kom tijden tegen van 6.9 seconden, 6.7 seconden en 5.9 seconden. 5.7 seconden is volgens mij voor de 6-Speed manual.
Ik meet bij mijn auto 0-100 km/u 5.5 seconden (normaal) en 5.4 seconden (sportstand).
Eea voelt al vrij snel. Het lijkt me leuk om de max. eruit te halen zonder aan het blok nog veel te veranderen.