hallo van mijn volvo v70 bjr 2000 werken de dimlichten niet meer stadslicht en grootlicht werken wel de lampen en de zekeringen zijn goed net zoals de relais de lichtschakelaar is ook al vervangen wie kan mij helpen met dit probleem
Een euvel is dat de bedrading en de blokjes die op de h4 lamp oud en corrosief worden door leeftijd en warmte.
Op een gegeven moment is de weerstand zo hoog dat de blokjes weg smelten.
Wat je kan doen is de dop op de achterkant van de lamp er af halen en kijken hoe ze er aan toe zijn.
Er zijn revisie blokjes voor beschikbaar.