V70 classic start af en toe slecht

Slecht starten op benzine

 
 
 
 
 
wolfs1001
 
Avatar
 
Subject:

V70 classic start af en toe slecht

 · 
Posted: 29.05.2011 - 18:17  ·  #1
Volvo v70 2.5 T Classic 1999 met Prins Gas installatie
Bij koude start geen probleem maar bij warme dagen loopt de auto bij starten op zoals het lijkt op 4 cilinders. Als de auto over schakelt op gas loopt hij weer normaal. Als de auto warm is loopt hij ook goed op benzine. s'morgens bij koude start nooit geen probleem. reeds een injector vervangen. op gas loopt hij altijd goed. wie weet hier iets op
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: V70 classic start af en toe slecht

 · 
Posted: 08.06.2011 - 21:09  ·  #2
Hallo,

Dit is een lastige vraag maar denk wel dat ik je een paar dingen kan aanraden om te doen... In eerste instantie wil ik je aanraden je gasklephuis eens grondig te reinigen met remmenreiniger. Kijk ook de slangen eens na op eventuele haarscheurtjes en/of lekkages. Bij twijfel zou ik die in ieder geval vervangen. Als dit allemaal niet werkt denk ik dat je het in de injectoren (benzine) op de motor moet gaan zoeken. Zijn alle rubbertjes nog gaaf? Zitten daar ook niet kleine scheurtjes in zodat er valse lucht bij kan komen? Als dit dan allemaal nog niet het geval is denk ik dat 1 van je injectoren vervuild of kapot is. Even laten testen en schoonmaken door een erkend bedrijf kan de oplossing bieden!

Ik zelf denk aan het laatste maar ja om alles maar uit te sluiten ka je beter het hele traject even nalopen. 10 tegen 1 dat ie daarna weer super fijn loopt! Succes en hou ons hier op de hoogte van het resultaat.

Met groeten,

Tristan
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: V70 classic start af en toe slecht

 · 
Posted: 10.08.2011 - 23:14  ·  #3
En?? Hoe is het nu met de Classic?

Groeten,


Tristan
 
Selected quotes for multi-quoting:   0