v70 t5 inhouden bij stevig rijden

 
 
 
 
 
adriaan1977
 
Avatar
 
Subject:

v70 t5 inhouden bij stevig rijden

 · 
Posted: 07.07.2012 - 09:29  ·  #1
Hallo allemaal, ik ben adriaan 34 jaar en zelfstandige ondernemer ik bouw voornamelijk dakkapellen. Na jarenlang bmw en mercedes te hebben gereden heb ik vorig jaar eens een volvo gekocht. Voor mijn zaak rijd ik een mb ml 400cdi, privé een volvo v70 t5 bj 2001. Wat een geweldige fijne auto is dat zeg, ik had jaren geleden al over moeten stappen op volvo.

Maar goed ik zit met een volgend probleem, mijn volvo v70 houd in bij meer dan half gas geven. hij doet het in alle versnellingen en bij elk toerental. Ik heb de t5 laten uitlezen bij een dealer in Harderwijk, daar kwam niks uit. De monteur heeft er mee gereden en zei mij dat het op een back fire leek of iets dergelijks. Nu heb ik 5 nieuwe bobine geplaatst. Deze komen bij een volvo tuner vandaan europeantunning. Echter geen resultaat. Afgelopen week 5 nieuwe bougies geplaatst van het merk denso, na het plaatsen van deze bougies lijkt hij beter op te pakken maar het inhouden is niet weg. Turboregelklep (zit vast aan het luchtfilterhuis) vervangen, Olie, oliefilter, brandstoffilter, luchtfilter vervangen echter geen resultaat. Kan iemand mij misschien verder helpen? Ik heb de afgelopen jaren geen geluk met mijn auto's gehad en al een kleine €13000 onkosten gehad wat achteraf allemaal niet nodig geweest was. (veel onderdelen vervangen wat eigenlijk niet de oorzaak was hoofdzakelijk bij dealers)

Met vriendelijke groeten Adriaan
Dennis
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 51
Berichten: 87
Geregistreerd: 12 / 2011
Subject:

Re: v70 t5 inhouden bij stevig rijden

 · 
Posted: 07.07.2012 - 16:29  ·  #2
Welkom Adriaan op dit forum..

Ik zat de denken aan een gasklephuis dat aan zn eind moet lopen,maar als ze de auto hebben uitgelezen dan hadden ze dat moeten zien..
Ik hoop dat je niet weer tegen hoge kosten gaat lopen.
huskvarna
Forumlid.
Avatar
Geslacht: