Beste Liefhebbers,
Inmiddels tokkel ik al aardig wat duizenden kilometers rond in mijn v70 op lpg. De auto heeft nu 375000 gelopen en begint weer wat kuurtjes te krijgen.
Voor een ben ik al even bezig een probleem met de injectoren van de lpg. Dat gaat vast nog wel goed komen. Afspraak maken bij de lpg specialist.
Echter begin ik te twijfelen, de koppeling lijkt ook steeds slechter te worden en nu lees ik dat het massavliegwiel dan ook wel eens aan de beurt kan zijn. Duur onderhoud in mijn optiek zijn er zaken die dit tussen Deventer en Enschede schappelijker oplossen?
Daarnaast valt de startonderbreker er nog weleens op, sleutel terug draaien en hij start, maar veel vertrouwen geeft het niet. Wat moet ik hier van denken? De frequentie lijkt toe te nemen. 1 op de 20 x starten is het nu, maar het kan ook een paar x kort op elkaar zijn.
Wat zouden jullie adviseren?
Heel benieuwd.
Groetjes, Bart
Inmiddels tokkel ik al aardig wat duizenden kilometers rond in mijn v70 op lpg. De auto heeft nu 375000 gelopen en begint weer wat kuurtjes te krijgen.
Voor een ben ik al even bezig een probleem met de injectoren van de lpg. Dat gaat vast nog wel goed komen. Afspraak maken bij de lpg specialist.
Echter begin ik te twijfelen, de koppeling lijkt ook steeds slechter te worden en nu lees ik dat het massavliegwiel dan ook wel eens aan de beurt kan zijn. Duur onderhoud in mijn optiek zijn er zaken die dit tussen Deventer en Enschede schappelijker oplossen?
Daarnaast valt de startonderbreker er nog weleens op, sleutel terug draaien en hij start, maar veel vertrouwen geeft het niet. Wat moet ik hier van denken? De frequentie lijkt toe te nemen. 1 op de 20 x starten is het nu, maar het kan ook een paar x kort op elkaar zijn.
Wat zouden jullie adviseren?
Heel benieuwd.
Groetjes, Bart