Tijdens de afgelopen koude periode viel me op dat het wel heel erg lang duurde voordat de motor warm werd. Denk aan minimaal 40 km rijden met een snelheid van 80 km/u. Nu het weer minder koud is gaat het sneller maar doet zich een ander probleem voor. Ik krijg het nu wel heel erg warm... Ik heb nu ontdekt dat de warme lucht ongebreideld het interieur instroomt, of ik de verwarming nou op automatisch zet of handmatig op koel. Zelfs bij de ventilator uit stroomt hele warme lucht naar binnen. Niet prettig dus. Heeft iemand een tip waar ik naar kan zoeken?
Ook de stoelverwarming doet het niet meer op de bestuurdersstoel. De lampjes in het knopje doen het maar de verwarmingvan de stoel dus niet.
Laatste vraag is dat bij de rotonde bij mij in de wijk, een lange bocht linksom, het linker voorwiel lijkt aan te lopen. Kan dit een wiellager zijn?
Zit weer werk aan te komen dus.... Maar goed. De R wordt steeds beter
Ook de stoelverwarming doet het niet meer op de bestuurdersstoel. De lampjes in het knopje doen het maar de verwarmingvan de stoel dus niet.
Laatste vraag is dat bij de rotonde bij mij in de wijk, een lange bocht linksom, het linker voorwiel lijkt aan te lopen. Kan dit een wiellager zijn?
Zit weer werk aan te komen dus.... Maar goed. De R wordt steeds beter