Nou we toch lekker bezig zijn met de V70 pak ik ook het CC probleem maar eens aan,
De CC valt uit als ik ga rijden. Niet direct. Ik kan achteruit de oprit afrijden waarbij het uitvallen niet komt door het intrappen van de rem of de koppeling, de sensoren van de pedalen zullen dus niet voor dit probleem zorgen. Zodra ik in de eerste versnelling weg rij dan is het over, ik heb verder geen foutmeldingen, bij uitlezen komt de ABS sensor LV naar voren.
-Zou ik geen ABS melding moeten krijgen als de sensor defect zou zijn
-Valt de CC uit bij een defecte abs sensor
Ik ga volgende week een andere sensor halen om e.e.a uit te sluiten.
Mochten de experts hier ideeen hebben die ik zou kunnen uit proberen dan hoor ik dat graag.
Fijn weekend.
De CC valt uit als ik ga rijden. Niet direct. Ik kan achteruit de oprit afrijden waarbij het uitvallen niet komt door het intrappen van de rem of de koppeling, de sensoren van de pedalen zullen dus niet voor dit probleem zorgen. Zodra ik in de eerste versnelling weg rij dan is het over, ik heb verder geen foutmeldingen, bij uitlezen komt de ABS sensor LV naar voren.
-Zou ik geen ABS melding moeten krijgen als de sensor defect zou zijn
-Valt de CC uit bij een defecte abs sensor
Ik ga volgende week een andere sensor halen om e.e.a uit te sluiten.
Mochten de experts hier ideeen hebben die ik zou kunnen uit proberen dan hoor ik dat graag.
Fijn weekend.