Verlichting klimaatregeling doet het niet

 
 
 
 
 
liemar
 
Avatar
 
Subject:

Verlichting klimaatregeling doet het niet

 · 
Posted: 06.11.2010 - 20:34  ·  #1
Hallo,

De verlichting van de klimaatregeling is uitgevallen (V70 2.5 d, 2001) De klimaatregeling zelf werkt nog wel. Ik kan me niet voorstellen dat alle lampen in een keer stuk gaan, dus er zal een andere oorzaak moeten zijn. Iemand een idee? zekering of zo?
Bij voorbaat dank voor jullie reactie.
Martin
liemar
 
Avatar
 
Subject:

Re: Verlichting klimaatregeling doet het niet

 · 
Posted: 11.11.2010 - 18:29  ·  #2
Ik ben erachter, het schijnt hem te zitten in de printplaat van de regeleenheid van de ECC. Andere regeleenheid geprobeerd, en de verlichting werkt prima. Maandag gaan ze kijken of er een los contactje op deze printplaat van de regeleenheid te vinden. Als dat niet lukt wordt het op zoek gaan naar een andere regeleenheid.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39729
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Verlichting klimaatregeling doet het niet

 · 
Posted: 12.12.2010 - 13:44  ·  #3
Ik hen hetzelfde probleem, ook hier zit het in de ECC moduke.
Bij meting bleek een lampje kortsluiting te maken.
Printbreuken heb ik niet kunnen constateren, maar defecte transistoren wel.
Helaas staan er geen waardes op maar wellicht is er een forumlid, welke dit wel weet.
O ja, er zijn meerdere versie`s, te herkennen aan de ventilator van de temperatuursensor.
Er is een versie met een stekker en een versie met een vaste aansluiting (cilindervormig ).
Mocht jij het probleem eerder verholpen hebben als mij, dan hoor ik graag de uitkomst.
( Elferink in Enter heeft er 7 of 8 stuks liggen, beide versie`s )
carlosm
 
Avatar
 
Subject:

Re: Verlichting klimaatregeling doet het niet

 · 
Posted: 12.02.2011 - 15:05  ·  #4
Hoe hebben jullie het paneel open gemaakt?
Ik heb een S60. Als ik het paneel uit het dashboard haal, zie ik aan bovenzijde clips. Helaas kom ik niet verder dan de clips loshalen het frontje komt niet los.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0