Boven de binnenhandgrepen van portieren zit bij mij een klein plastic transparant randje, zie op de foto. Het ziet er uit alsof daar een lampje hoort te zitten. Is geen gekke gedachte, dan gaat bij contact uit de binnenverlichting aan en als dan ook lampje bij de portiergreep brandt kun je die makkelijk vinden. Kan me zomaar voorstellen dat Volvo dat wel veilig vindt
Alleen: bij mij zit het transparante plaatje er wel, maar er brandt niks, bij geen van de 4 portieren. Is dat een optie die extra besteld had moeten worden? Is het een kwestie van gewoon lampje plaatsen (hoe?) of moet het in de electronica geregeld, of misschien ook nog bedraad worden? Wie heeft er ervaring mee en weet hoe en wat?

Alleen: bij mij zit het transparante plaatje er wel, maar er brandt niks, bij geen van de 4 portieren. Is dat een optie die extra besteld had moeten worden? Is het een kwestie van gewoon lampje plaatsen (hoe?) of moet het in de electronica geregeld, of misschien ook nog bedraad worden? Wie heeft er ervaring mee en weet hoe en wat?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).