Verlichting, welke verlichting is dit

Led of xenon

blastaway
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

Re: Verlichting, welke verlichting is dit

· 
Posted: 15.09.2017 - 22:21  ·  #16
Raar. Mijn 2005 s60 gaf vanmiddag de melding: storing parkeerlicht. Klopte want was een stadslichtje defect. Na vervangen melding weg
Plein69
Erelid en Moderator
Geslacht:
Leeftijd: 45
Subject:

· 
Posted: 16.09.2017 - 06:30  ·  #17
Hoe kan jij met jou handen een parkeerlichtje vervangen?
Ik kwam er bij mijn V70 niet eens bij.
ohz274
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 16.09.2017 - 08:40  ·  #18
Met een platbektangetje wip je hem er zo uit
Domaso

Subject:

· 
Posted: 16.09.2017 - 09:38  ·  #19
Quote door Barto

Thx allemaal.

Op het www lees ik dat de V70, op de plaats waar ik led wil, lampjes van de soort T10 5w5 moet hebben.

Op MP verkoopt een zekere Edwin uit Emmeloord deze lampjes als gecontroleerd verkoper. 12 jaar op MP.
Hij verkoopt ze als set van 2 stuks voor 18 euro + 3 euro verzenden. De afbeelding die hij gebruikt op zijn advertentie toont een plaatje met een lampje voorzien van de tekst canbus. Een merk van de lampjes wordt niet vermeld. De foto's van V70's met die lampen zien er netjes uit

Aan de andere kant van het financiële spectrum zie ik Gamma. Die verkoopt lampjes van Philips, per set van 2 stuks, voor 1,89 euro. Zonder canbus.

Is canbus aan te raden. Of kan het zonder? Als de lampjes blijven branden terwijl de auto is afgesloten word ik niet zo blij. ANWB heeft afgelopen vrijdag juist mijn accu weer aan de praat gekregen

Ah de link:
https://www.marktplaats.nl/a/a…e=lr&pos=8

Als je met Canbus neemt weet je zeker dat er geen storingen geeft. Lampjes op Marktplaats zijn behoorlijk aan de prijs. De "gouden" variant op ebay: http://www.ebay.com/itm/6-pc-S…gp&vxp=mtr.
De "gewone" variant is ook prima. Op Ebay kosten die bijna niks.
Barto
VolvoV70forum fan
Geslacht: n/a
Leeftijd: 51
Subject:

· 
Posted: 01.10.2017 - 18:33  ·  #20
Bedankt allemaal voor jullie inbreng. Ik heb overigens gemerkt dat ik overal een beetje aan het shoppen ben voor info. Niet dat ik geen waarde hecht aan jullie expertise, maar omdat ik met verschillende projectjes tegelijkertijd bezig ben. Ik breng even deze disucssie terug naar mijn voorstel rondje. Voor het gemak plaats ik daar ook foto's van mijn gekochte LED's. Natuurlijk maak ik dankbaar gebruik van de foto's van René, voor de leesbaarheid van mijn draadje. René bedankt voor de mooie foto's van jouw koplampen.

Mochten jullie interesse hebben in het herstellen van koplampen, plaatsen van kinderzitjes, en install van LED's, kijk dan (straks even) HIER

Selected quotes for multi-quoting:   0