Hoi allemaal,
ik heb vandaag maar eens Vida gebruikt om storingen uit te lezen.
Het viel mij nog mee er kwamen er drie uit.
CCM-0021 air quality sensor
ECM-9210 cruise control
CEM-1E05 communication with CPM control module signal missing
Van de 1e begrijp ik, is een kwaaltje zoals ik gelezen heb. Sensor is niet goedkoop en op zich niet nodig?
de 2e: cruise control - faulty signal......geen idee waar dat vandaan komt. CC doet het nl. gewoon
de 3e: heeft te maken met de extra motorverwarming (standkachel)
softwarematig is de standkachel niet geactiveerd. zou dus alleen om de motorverwarming gaan. In het menu kom ik ook niet verder met uitlezen. waar kan dit aan liggen?
lijkt me in ieder geval kabel ergens niet goed of kan het ook zomaar een zekering zijn? zo ja: waar kan ik die allemaal vinden?
(heb helaas geen boekje erbij nl.)
graag jullie reacties om deze probleempjes op te lossen.
Als de extra motorverwarming het nl doet dan overweeg ik ook even langs de dealert te gaan voor de software voor standkachel
ik heb vandaag maar eens Vida gebruikt om storingen uit te lezen.
Het viel mij nog mee er kwamen er drie uit.
CCM-0021 air quality sensor
ECM-9210 cruise control
CEM-1E05 communication with CPM control module signal missing
Van de 1e begrijp ik, is een kwaaltje zoals ik gelezen heb. Sensor is niet goedkoop en op zich niet nodig?
de 2e: cruise control - faulty signal......geen idee waar dat vandaan komt. CC doet het nl. gewoon
de 3e: heeft te maken met de extra motorverwarming (standkachel)
softwarematig is de standkachel niet geactiveerd. zou dus alleen om de motorverwarming gaan. In het menu kom ik ook niet verder met uitlezen. waar kan dit aan liggen?
lijkt me in ieder geval kabel ergens niet goed of kan het ook zomaar een zekering zijn? zo ja: waar kan ik die allemaal vinden?
(heb helaas geen boekje erbij nl.)
graag jullie reacties om deze probleempjes op te lossen.
Als de extra motorverwarming het nl doet dan overweeg ik ook even langs de dealert te gaan voor de software voor standkachel