Verse bougies...

Was 't wel nodig?

 
 
 
 
 
RayCis
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 70
Homepage: raycis.nl
Berichten: 205
Geregistreerd: 05 / 2013
Subject:

Verse bougies...

 · 
Posted: 15.07.2013 - 11:11  ·  #1
Hi, all,

Vanmorgen ff mijn bougies vervangen, ik denk dat 't wel nodig was....wat erin zat, was van het merk
Beru; nooit eerder v gehoord...Het kan nooit kwaad denk ik, die te vervangen, toch? Er zitten nu originele Volvo bougies in, zijn dat in licentie gemaakte Bosch bougies? Of toch weer ander merk?

Ik heb ze niet te hard aangedraaid, handvast en een extra slagje met de ratel, en een weinig vet om de schroefdraad heen, de oude gingen overigens ook goed los, alles beetje schoongemaakt ook, kabels zagen er goed uit, kijken of ik deze week nog tijd heb om die rotor/verdeelkap te vervangen...
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: NederBetuwe
Leeftijd: 53
Berichten: 6043
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Verse bougies...

 · 
Posted: 15.07.2013 - 18:34  ·  #2
Zo dan, dat was niet voor niks!
Zul je wel merken met het starten.
En Beru is een bekend merk, en ook een goed merk, maar ik heb geen idee of het de beste keus is voor jouw motor.
Alles op een hoop vegend denk ik dat volvo bougies de verstandigste keus is, dan weet je zeker dat het goed is. En het prijsverschil over de levensduur doorgerekend zal ook miniem zijn.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Verse bougies...

 · 
Posted: 16.07.2013 - 01:01  ·  #3
Ray! Die zijn echt gaar mien jong! :D Niet normaal!! Ik vind Beru zeker niet verkeerd. Waarom ik dit zeg? Nou de bougiekabels in de Classic zijn ook van Beru. Ze zijn er origineel mee geleverd. Dit zit dus wel goed. Lekker monteren die handel enneuh... Ik denk dat je bij steviger rijden het verschil gaat merken! ;)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0