vida dice fouten lezen en niks werkt meer

 
 
 
 
 
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 103
Berichten: 1355
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

vida dice fouten lezen en niks werkt meer

 · 
Posted: 13.07.2022 - 15:59  ·  #1
aloha,

zonet de dice ff eraan gehangen om fouten uit te lezen...er verschijnt zo,n kadertje dat ie cem dim etc.etc.etc aan het uit lezen is,oranje lampje knippert op de dice zodat ie aan t communiceren is.
Had het paar x achter elkaar gedaan met contact aan en uit of tijdens uitlezen van stand 1 naar 2 gedraaid of zo...maar nu doet letterlijk alles niets meer,auto start ook niet meer.
Ik heb nu de min pool losgehaald van de accu...weleens iets over gelezen om de boel te resetten.
Wat kan dit zijn zo plotseling???
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 103
Berichten: 1355
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: vida dice fouten lezen en niks werkt meer

 · 
Posted: 13.07.2022 - 16:13  ·  #2
hmmm accu pool er weer op...alles doet het weer...heeeel raar,alleen heb nu een melding airbag service vereist spoed...hoe krijg ik dat nou weer weg....stickers zijn al besteld voor de koets ''ALTIJD WAT''
Winterswijkposse
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Winterswijk
Leeftijd: 50
Berichten: 456
Geregistreerd: 12 / 2021
Subject:

Re: vida dice fouten lezen en niks werkt meer

 · 
Posted: 13.07.2022 - 16:26  ·  #3
Quote door Barre gaander

hmmm accu pool er weer op...alles doet het weer...heeeel raar,alleen heb nu een melding airbag service vereist spoed...hoe krijg ik dat nou weer weg....stickers zijn al besteld voor de koets ''ALTIJD WAT''


Mmm.. succes..
Ik ken dat soort acties.. "effe" dit en vervolgens "Poefffff"... extra werk.
Bolbo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Spanje (Oviedo)
Berichten: 4065
Geregistreerd: 09 / 2016
Subject:

Re: vida dice fouten lezen en niks werkt meer

 · 
Posted: 13.07.2022 - 17:28  ·  #4
Die airbagstoring kan je wissen met - jawel - vida :D

Maar je zit daarmee wel in de computers van je auto te freubelen, dus even contact aan/uit zetten terwijl je een computer aan het uitlezen bent is nooit een goed idee. Vida trekt de accu behoorlijk snel leeg bij contactstand 2, dus ofwel de motor laten draaien (indien buiten geparkeerd) en enkel afzetten wanneer vida dat zelf aangeeft (bijv om de modules in een nieuwe cyclus te dwingen), of de accu aan een lader hangen als je langer met vida op contactstand II aan het knutselen gaat (bijv. als je in een garage geparkeerd staat en jezelf niet wilt vergiftigen met uitlaatgassen)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0