Vloermatten

 
 
 
 
 
johnbgood
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oud Beijerland
Leeftijd: 67
Berichten: 245
Geregistreerd: 04 / 2014
Subject:

Vloermatten

 · 
Posted: 02.08.2014 - 10:19  ·  #1
Van de week had ik de primium vloermatten voor mijn S80 bestelt bij Vstore ,wat schetst mijn verbazing !! Niet de juiste kleur .
Mijn interieur is mocca bruin en de matten zijn beige.
Ik Vstore gebelt ,die zij dat ze op kenteken bestelt waren,ik zij dan stuur ik ze terug en bestel ze bij de dealer.
Vstore zij nou dat maakt niet uit want wij zijn dealer dus je krijgt dan de zelfde.
Ik zo eigenwijs als ik ben (fries van geboorte) naar de dealer en daar het verhaal uitgelegt,blijkt het dus waar te zijn .
Volvo heeft gewoon niet de juiste kleur van de primium matten voor mijn wagen,erg raar,ze vinden het kleur verschil blijkbaar goed ,want het is op kenteken.
heb dus noodgedwongen de gewone matten gekocht bij de dealer.
Waren een stuk duurder daar trouwens ,dus Vstore is zo slecht niet ,orgineel volvo dealer en toch goedkoop !!
Maar wel raar ......waarom op kenteken bestellen dan ??
JB.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
ProVolvo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Z.O. Brabant
Leeftijd: 64
Berichten: 2397
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: Vloermatten

 · 
Posted: 02.08.2014 - 12:08  ·  #2
Ik weet het niet helemaal zeker, maar V-store is volgens mij onderdeel van Ton van Kuijk (ook wel TVK) die hier forum sponsor is.
Zelf heb ik hier al vaker tot volle tevredenheid besteld waaronder ook vloermatten, en dan bestel je idd op kenteken. A.d.h. van het kenteken kan Volvo dan alle specs van je auto nazien waarmee deze geleverd is, dus ook de soort en kleur van de bekleding.
Patrick V
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: N br
Leeftijd: 57
Berichten: 92
Geregistreerd: 07 / 2014
Subject:

Re: Vloermatten

 · 
Posted: 02.08.2014 - 13:55  ·  #3
Heel toevallig heb ik laatst ook bij Vstore matten besteld en in eerste instantie ook de verkeerde.
Ook mijn fout want bij de advertentie stonden 2 foto,s en ik wilde perse de oude matten terwijl de geleverde matten eigenlijk in een auto van 2007 hoorde .
Maar ik wilde de oude matten vanwege de kwaliteit en de rubber onderzijde deze gaan een heel auto leven mee.
Geen probleem bij Vstore ze hebben de matten aan de voordeur omgeruild.
Dit is service van de hoogste plank vind ik geweldige service
P
johnbgood
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oud Beijerland
Leeftijd: 67
Berichten: 245
Geregistreerd: 04 / 2014
Subject:

Re: Vloermatten

 · 
Posted: 02.08.2014 - 14:15  ·  #4
Vstore is van de dealer van Veen.
En de kern van het verhaal . Is dat er voor de S80 van af 2007 de primium matten dus niet op kleur verkrijgbaar zijn als je mocca bruin hebt.
JB.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0