Volservice Elst

 
 
 
 
 
Jack van Iersel
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Goirle
Leeftijd: 36
Berichten: 887
Geregistreerd: 11 / 2015
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 18.06.2022 - 18:35  ·  #16
Quote door Wakkerewilly

Ik heb summier aangegeven wat het probleem was: het niet nakomen van gemaakte afspraken.
Dat heb ik bewust gedaan om te vermiijden dat het tot een discussie leidt.
Uit de reacties is gebleken dat men graag die kant op wilde. Dat was juist niet niet mijn bedoeling.


Ik ben juist blij met de aanvullende info. Want jij ervaart bovenstaand als slecht en daarmee wil je er niet meer terug. Dat is uiteraard je goed recht.
Ik vind het naar mijn mening een vorm van communicatie fout en hang er wat minder zwaar aan. Keur het niet goed, maar het zou mij niet weerhouden om terug te gaan, zeker vanwege de kennis en kunde.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 18.06.2022 - 23:09  ·  #17
Om eventuele teleurstellingen te voorkomen, heb ik vandaag contact opgenomen met Dennis, aangaande bovenstaande.

Zoals bekend, is Volvo service de laatste jaren flink gegroeid, dermate, dat ze, ondanks de extra monteurs, het werk nauwelijks aan kunnen.
Dennis geeft toe dat de communicatie hier onder te lijden heeft gehad en betreurt dit dan ook ten zeerste.
Hij ziet graag tevreden klanten en doet er ook moeite voor, samen met zijn werknemers, dit te bewerkstelligen.
Helaas gaat dit, net als bij veel bedrijven, ook wel eens mis, getuige “wakkerewilly”.
Ze proberen dit altijd zo goed mogelijk op te lossen, vooropgesteld, ze krijgen de mogelijkheid.

Om de communicatie te verbeteren, is Dennis reeds iemand aan het opleiden..
Na verwachting zal bovenstaande dus (vanzelf) met de tijd afnemen.

En ook hier geldt;
Er is nog nooit een kok gevonden die koken kan voor alle monden.`
 
Selected quotes for multi-quoting:   0