Volservice Elst

 
 
 
 
 
Wakkerewilly
 
Avatar
 
Subject:

Volservice Elst

 · 
Posted: 17.06.2022 - 19:14  ·  #1
De aanpak van een garagebedrijf moet je liggen.
Het begint bij afspraken, het is fijn wanneer die worden nagekomen.

De vakkennis en de inzet bij Volservice Elst zijn uitstekend.
De werkwijze vooral het nakomen van afspraken zijn voor verbetering vatbaar.

Wanneer door Dennis de gemaakte afspraak dan betwist wordt is het klaar.
Tijd voor een andere werkplaats die ook aandacht heeft voor de planning van de klant.
1-wiel
Standkachel deskundige
Avatar
Geslacht:
Locatie: Beers (nb)
Leeftijd: 50
Berichten: 2711
Geregistreerd: 04 / 2012
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 17.06.2022 - 22:29  ·  #2
…. Dus……?!!!
Rik Tuin
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Grijpskerk
Leeftijd: 61
Berichten: 406
Geregistreerd: 01 / 2015
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 18.06.2022 - 10:13  ·  #3
Dergelijke kritiek dien je niet of een forum te posten maar te bespreken met Dennis.
headlight
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Hoogeveen
Leeftijd: 27
Berichten: 558
Geregistreerd: 12 / 2019
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 18.06.2022 - 10:27  ·  #4
Kritiek moet mijn inziens juist wel op een forum te bespreken zijn, Want hoe kan je iets eerlijk beoordelen als je alleen maar positief mag zijn?

Dat gezegd hebbende, misschien heeft Willy wat meer achtergrond informatie voor ons? Misschien heeft hij al wel met ze gesproken of is er iets gebeurd wat niet op te lossen is?
sw2983
 
Avatar
 
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 18.06.2022 - 10:48  ·  #5
Quote door Rik Tuin

Dergelijke kritiek dien je niet of een forum te posten maar te bespreken met Dennis.


Eeeh sorry hoor, maar volgens mij mag een recensie zowel positief als negatief zijn? Het feit dat Dennis betwist dat er een afspraak gemaakt is, stelt al dat TS met Dennis gesproken heeft. En al zou hij geen gesprek gehad hebben, een negatieve ervaring mag hij gewoon delen. Of moeten we voor die lieve vrede maar zeggen dat het echt niet aan Dennis lag dat z'n planning een rotzooitje blijkt? Sorry hoor, maar dit is de grote mensen wereld en als je er als bedrijf zijnde een rommeltje van maakt, moet je ook accepteren dat daar reacties op komen. Als ik op m'n werk ga lopen rommelen, gaat mijn naam ook negatief over de tong en zal ik de gevolgen moeten voelen.
Plein69
Erelid en Moderator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Voorschoten
Leeftijd: 44
Berichten: 5005
Geregistreerd: 07 / 2012
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 18.06.2022 - 11:14  ·  #6
Helemaal mee eens.
Jack van Iersel
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Goirle
Leeftijd: 36
Berichten: 887
Geregistreerd: 11 / 2015
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 18.06.2022 - 11:32  ·  #7
Wat meer info zou wel tof zijn zodat mensen hun conclusie er op af kunnen stemmen:


  • Datum
  • Welke afspraak zou er gemaakt zijn?
  • Was de afspraak op meerdere manieren te interpreteren?
  • Etc
  • Etc
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39690
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 18.06.2022 - 11:41  ·  #8
Wat er allemaal wel of niet besproken is, vind ik niet interessant.

Hij klaagt ook niet over het geleverde werk, dat zit wel goed.
Waar hij over klaagt is de communicatie en bereikbaarheid.

Zijn er meer mensen hier, die hier tegenaan lopen ?
Wakkerewilly
 
Avatar
 
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 18.06.2022 - 13:44  ·  #9
Beste mensen,


Ik heb er bewust voor gekozen geen details over de kwestie naar buiten te brengen.
Mijn mededeling beperkte zich zeer bewust tot de voor mij onprettige manier van werken in Elst.
Ik ga er van uit dat andere klanten ook kennis gemaakt hebben met de werkwijze daar.

Met de nieuwe medewerker die nu afspraken maakt heb ik twee weken vooraf duidelijke afspraken gemaakt en er op gewezen dat ik na het bezoek in Elst nog een afspraak had.
Die afspraak dreigde de mist in te gaan waarna ik heb gevraagd mijn auto weer op te halen bij de garage die de APK keuring zou doen. Dat Dennis zelf geen APK doet is me pas duidelijk geworden nadat mijn auto zonder enige toelichting werd weggebracht.
Twee uur later ben ik zonder dat er iets aan de auto is gedaan weer vertrokken.

Ik laat het hierbij.
martijn-a
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Beesd
Leeftijd: 48
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06 / 2014
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 18.06.2022 - 14:32  ·  #10
Huh? Hoe kan je bij een apk verwachten dat je een wagen weer vroeg kan ophalen?
Bij een steekproef kan dat pas aan het einde van de dag.
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3731
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 18.06.2022 - 14:36  ·  #11
Lief dagboek...
hermanusb
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Apeldoorn
Leeftijd: 61
Berichten: 4699
Geregistreerd: 02 / 2015
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 18.06.2022 - 14:42  ·  #12
Quote door martijn-a

Huh? Hoe kan je bij een apk verwachten dat je een wagen weer vroeg kan ophalen?
Bij een steekproef kan dat pas aan het einde van de dag.


Dat klopt echt niet.
De wachttijd bedraagt 90 minuten.

Als je om 9 uur keurt moet je om 11 uur echt wel weg kunnen zijn

https://apk-handboek.rdw.nl/ov…steekproef
Johan XC70
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Ammerzoden
Leeftijd: 58
Berichten: 329
Geregistreerd: 05 / 2021
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 18.06.2022 - 14:51  ·  #13
Duidelijk gevalletje miscommunicatie !!

Op de site van Volvoservice Elst staat onder diensten ook de APK vermeld, echter niet dat deze niet in eigen huis uitgevoerd wordt.
Dat is niet erg maar vermeld het tijdens het maken van de afspraak dan wel aan de klant.
Normaliter is op een APK te wachten het betreft een klus van ongeveer 3 kwartier.
Er is altijd het risico op een steekproef (5%), in dat geval moet de auto maximaal 1 5 uur blijven staan in afwachting van de steekproefcontroleur.
In bovenstaand geval is een tijdsafspraak maken dus niet handig gebleken omdat Volvoservice in deze afhankelijk is van derden.

Conclusie: wees duidelijk naar je klant !
MTE
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: UTRECHT
Leeftijd: 53
Berichten: 1475
Geregistreerd: 02 / 2021
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 18.06.2022 - 16:37  ·  #14
Als je enkel positieve verhalen over een garage mag plaatsen enkel omdat deze sponsor is …. Dan zou dat een slecht verhaal zijn .


Ding is wel … in de eerste post stond geen greintje info .
Klagen of mopperen moet kunnen maar dan wel concreet.
Wakkerewilly
 
Avatar
 
Subject:

Re: Volservice Elst

 · 
Posted: 18.06.2022 - 16:54  ·  #15
Ik heb summier aangegeven wat het probleem was: het niet nakomen van gemaakte afspraken.
Dat heb ik bewust gedaan om te vermiijden dat het tot een discussie leidt.
Uit de reacties is gebleken dat men graag die kant op wilde. Dat was juist niet niet mijn bedoeling.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0