Volvo Car Group start met de productie van nieuwe motorenfamilie

alleen nog maar 4-cilinders in de toekomst?

 
 
 
 
 
typhoon
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 55
Berichten: 220
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Volvo Car Group start met de productie van nieuwe motorenfamilie

 · 
Posted: 23.05.2013 - 09:32  ·  #31
Quote door Trissy1979


De Jappen zijn eigenlijk de enigen die echt doorontwikkelen en pas iets gaan toepassen wanneer ze zeker zijn van betrouwbaarheid! Volvo dan ook? Ik hoop het echt! Als dit merk ter ziele gaat ben ik echt ziek.... :sick:


Yep, Je moet maar eens naar de derde wereldlanden gaan en wat zie je daar dan vooral rondrijden: aftandse Japanse auto's. Voor betrouwbaarheid moet je nog altijd bij de Jappen zijn. Als ze nu ook eens mooie auto's zouden bouwen ;-)
Bert69
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veenendaal
Leeftijd: 54
Berichten: 717
Geregistreerd: 04 / 2011
Subject:

Re: Volvo Car Group start met de productie van nieuwe motorenfamilie

 · 
Posted: 23.05.2013 - 09:57  ·  #32
Quote door typhoon


Yep, Je moet maar eens naar de derde wereldlanden gaan en wat zie je daar dan vooral rondrijden: aftandse Japanse auto's. Voor betrouwbaarheid moet je nog altijd bij de Jappen zijn. Als ze nu ook eens mooie auto's zouden bouwen ;-)


Begin 2008 kreeg ik een nieuwe Toyota Avensis 2.0 TD (lease) een klein jaartje later nam mijn collega dezelfde auto. Deze heb ik eind 2009 ingeleverd toen ik van baan wisselde. Anderhalf jaar later hoorde ik van de ex. collega dat inmiddels van beide auto's de motor in de soep was gelopen en vervangen was. Bij aanschaf was dit de minst probleemloze auto die er bestond :D 8-)

Overigens, wat je in derde wereld landen ziet rijden zou hier al 100x afgekeurd zijn en niet meer op de weg mogen. Er is nog een groot verschil tussen wat hier nog oerdegelijk rond rijdt en wat daar nog onder de noemer 'rijden' valt.

Maar moet eerlijk zijn, zie toch ook regelmatig een oudere Toyota rond rijden, was dat even vergeten omdat ze nu niet echt direct in het oog springen <_< . Vaak zo'n ding met zo'n zwart blokje met een zilverkleurig maantje er in (oerlelijk). Wat welke?.....euh zowel het logo als de auto :D
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Volvo Car Group start met de productie van nieuwe motorenfamilie

 · 
Posted: 23.05.2013 - 12:31  ·  #33
Ik denk dat je daar vanuit mag gaan inderdaad Bert. Helaas wel! :(
 
Selected quotes for multi-quoting:   0