Volvo S60 Led dagrijverlichting

 
 
 
 
 
GNL
 
Avatar
 
Subject:

Volvo S60 Led dagrijverlichting

 · 
Posted: 04.06.2012 - 21:51  ·  #1
Hallo iedereen,

Sinds begin mei rij ik met een nieuwe S60 Summum Drive. Allemaal heel prettig, maar ik heb gemerkt dat er als het ware iets ontbreekt, namelijk de dagrijled lampjes branden nooit. Ik heb reeds elke stand getracht, allen zonder succes. Iemand dezelfde ervaring, weet van een bug of alsnog een manier om ze aan te schakelen. Ik vind hem mooier met dan zonder...

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dordrecht (Zuid - Holland)
Leeftijd: 38
Homepage: marinetraffic.com/…
Berichten: 3171
Geregistreerd: 03 / 2012
Subject:

Re: Volvo S60 Led dagrijverlichting

 · 
Posted: 04.06.2012 - 21:53  ·  #2
Quote door GNL

Hallo iedereen,

Sinds begin mei rij ik met een nieuwe S60 Summum Drive. Allemaal heel prettig, maar ik heb gemerkt dat er als het ware iets ontbreekt, namelijk de dagrijled lampjes branden nooit. Ik heb reeds elke stand getracht, allen zonder succes. Iemand dezelfde ervaring, weet van een bug of alsnog een manier om ze aan te schakelen. Ik vind hem mooier met dan zonder...

Alvast bedankt voor jullie reacties.


Welkom op het forum!!! mischien leuk om wat foto''s te plaatsen van je wagen en dan weten we waar we het over hebben, :happy:
GNL
 
Avatar
 
Subject:

Re: Volvo S60 Led dagrijverlichting

 · 
Posted: 04.06.2012 - 22:03  ·  #3
Doe ik zeker (als het licht beter is :happy:)
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dordrecht (Zuid - Holland)
Leeftijd: 38
Homepage: marinetraffic.com/…
Berichten: 3171
Geregistreerd: 03 / 2012
Subject:

Re: Volvo S60 Led dagrijverlichting

 · 
Posted: 04.06.2012 - 22:13  ·  #4
Heb je alles uit al geprobeert? mischien een apart knopje ervoor? want ze mogen alleen branden als alle andere verlichting uit is, samen met andere verlichting mag niet dat is strafbaar dus moet er mischien toch een aparte schakelaar voor zijn.
GNL
 
Avatar
 
Subject:

Re: Volvo S60 Led dagrijverlichting

 · 
Posted: 04.06.2012 - 22:25  ·  #5
Toch wel (alles ingedrukt wat je ook maar kan indrukken...) Ze branden bij alle andere S60 met xenon wel degelijk samen met de koplampen.

Op dit filmpje kan je zien hoe het normaal ook zou moeten aangaan bij het aanknippen van de follow me home verlichting welke ook niet het geval is.
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dordrecht (Zuid - Holland)
Leeftijd: 38
Homepage: marinetraffic.com/…
Berichten: 3171
Geregistreerd: 03 / 2012
Subject:

Re: Volvo S60 Led dagrijverlichting

 · 
Posted: 04.06.2012 - 22:34  ·  #6
Dan zou ik terug gaan naar de dealer, welicht zit er een foutje in de software die kunnen ze simpel aanpassen daar.
zo te zien op je avater een prachtige wagen!!!
 
Selected quotes for multi-quoting:   0