Voorstellen en een kleine melding

 
 
 
 
 
stony667
 
Avatar
 
Subject:

Voorstellen en een kleine melding

 · 
Posted: 31.10.2009 - 21:29  ·  #1
Beste mensen,

Mijn naam is Toon 31 jaar en ik kom uit brabant.

Nu wil ik meteen iets melden voor mensen die misschien op zoek zijn naar een volvo v70 in duitsland. Ik ben van de week naar deze (zie link http://suchen.mobile.de/fahrze…geNumber=1 )

auto gaan kijken maar voor degene die deze auto ook wel interessant vinden NIET KOPEN. Er ligt namelijk een c70 t5 blok in. De auto zag er ook uit of dat hij al heel lang te koop stond heel smerig en rook binnenin heel erg muf. Dus ik heb besloten deze auto te laten staan.

Ga nu vrolijk verder met mijn zoektocht. Hopende hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Groetjes Toon
Folkert
 
Avatar
 
Subject:

Re: Voorstellen en een kleine melding

 · 
Posted: 01.11.2009 - 16:49  ·  #2
misschien een hele domme vraag (ik rijd LPG), maar, wat is het verschil tussen een T5 blok van een C70 en een V70?
stony667
 
Avatar
 
Subject:

Re: Voorstellen en een kleine melding

 · 
Posted: 01.11.2009 - 18:45  ·  #3
Er is geen verschil alleen mij lijkt het niet echt goed als er bij een 122.000 km al een blok vervangen is van die v70. Dus diegene die erin heeft gereden kan zijn motor opgeblazen hebben. En dat blok van die c70 kwam van de sloop dus dat zal wel een blok zijn uit een schade auto. Dus daarom heb ik hem laten staan!
frans_v70
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Warnsveld
Leeftijd: 67
Homepage: pa5ca.com
Berichten: 535
Geregistreerd: 11 / 2009
Subject:

Re: Voorstellen en een kleine melding

 · 
Posted: 03.11.2009 - 09:34  ·  #4
Quote door stony667
Er is geen verschil alleen mij lijkt het niet echt goed als er bij een 122.000 km al een blok vervangen is van die v70. Dus diegene die erin heeft gereden kan zijn motor opgeblazen hebben. En dat blok van die c70 kwam van de sloop dus dat zal wel een blok zijn uit een schade auto. Dus daarom heb ik hem laten staan!


Ben ik niet helemaal met je eens, blok kan ook door iets anders opgeblazen zijn.
Ik zelf heb jaren in een 850 gereden en ook daar is een blok in rook opgegaan. Een brandstof regelaar van 100 Euro was daar debet aan.
Ik heb toen ook mijn blok vervangen door een van de sloop, er is in mijn "95 850 een "97 V70 motor in gekomen. Mijn blok had 300.000km op de klok het V70 blok 110000 km... per saldo was ik er op voorruit gegaan.
Tot op de dag vandaag heeft de 850 super gelopen.

groet... Frans
 
Selected quotes for multi-quoting:   0