Hallo, ik had onderstaande vragen ook al in het voorstelrondje gedaan, maar kennelijk is het daar een beetje ondergesneeuwd
Ik ben in ieder geval op zoek naar een (benzine) S60 uit 2001-2003 en zat met het volgende. Geldt het pijltje in deze link http://home.comcast.net/~donwillson/tech_info.html ook voor de plek van de ETM in de Volvo die ik op het oog heb? Met welke kosten moet ik rekening houden bij een defect?
Verder zie ik regelmatig S60's met automaat voorbijkomen. Ik ben daar altijd wat huiverig voor, enerzijds vanwege een hoger verbruik, anderzijds omdat ik bang ben dat een automatische versnellingsbak wat gevoeliger is voor hogere km-standen met dure reparaties tot gevolg. Wat zijn de ervaringen hier m.b.t. hoger verbruik en betrouwbaarheid?
Alvast bedankt!
Ik ben in ieder geval op zoek naar een (benzine) S60 uit 2001-2003 en zat met het volgende. Geldt het pijltje in deze link http://home.comcast.net/~donwillson/tech_info.html ook voor de plek van de ETM in de Volvo die ik op het oog heb? Met welke kosten moet ik rekening houden bij een defect?
Verder zie ik regelmatig S60's met automaat voorbijkomen. Ik ben daar altijd wat huiverig voor, enerzijds vanwege een hoger verbruik, anderzijds omdat ik bang ben dat een automatische versnellingsbak wat gevoeliger is voor hogere km-standen met dure reparaties tot gevolg. Wat zijn de ervaringen hier m.b.t. hoger verbruik en betrouwbaarheid?
Alvast bedankt!
lastig onderwerp. Maar ook handbakken kunnen problemen leveren. Als je een S60 automaat 2.4 (zonder turbo) neemt dan is het voornaamste wat je moet doen zorgen dat ie de juiste bak software heeft, een ander B4-servo kapje en verse olie (origineel Volvo, Mobil of Toyota t4 olie).