Vragen over v70 Classic

betreft CC, dashboardverlichting, achterklep

 
 
 
 
 
wouter-v70
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 14
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Vragen over v70 Classic

 · 
Posted: 14.03.2014 - 23:42  ·  #1
Dag heren,

Een paar vragen over mijn kersverse v70 waar ik met de zoekfunctie geen antwoord op heb gevonden;

- De verlichting in de knoppen van de raambediening LV brandt, RV niet. Hoort RV ook te branden?

- De knop voor hoogteverstelling koplampen licht op in het donker, die ernaast (mistlampen ed) niet, horen ze allemaal te branden?

- Ik vermoed dat ik een zooi lampjes in de dash moet vervangen, allemaal 1 type? Welke? Is er ergens een manual te vinden over hoe je alle lampjes bereikt zonder iets te beschadigen?

-Wat doet dat knopje voor de achterklep (deur LV en AB) nou precies? Volgens het instructieboekje moet de klep uit het slot springen en een stukje opengaan, of geldt dat opengaan alleen voor de sedan? Ik krijg niet de indruk dat er ook maar iets gebeurd als ik op de knop druk of aan de hendel trek.

- De set/resume op de CC hendel doet het niet. Ik kan 'm wel aanzetten door de + knop een aantal seconden ingedrukt te houden, de CC werkt dan perfect. Defecte hendel? Repareren of vervangen?

Alvast dank voor eventuele reacties!
Wouter
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Vragen over v70 Classic

 · 
Posted: 14.03.2014 - 23:49  ·  #2
hoi wouter.

de raam schakelaars en de dashboard schakelaars zijn allemaal verlicht.

de dashboard schakelaars kun je eruit wippen en dan zit er achterin een bajonet lampje,deze verschillen in lengte,de dealer heeft deze liggen.

de raam schakelaar effe open wippen,waarschijnlijk hetzelfde verhaal.

het schakelaartje voor de achterklep werkt bij mijn s70's perfekt,klep ontgrendeld met ab en met de deurhendel, bij de v70???

het is normaal dat je de cc 2 seconden ingedrukt moet houden om hem in werking te zetten.

succes.
wouter-v70
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 14
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: Vragen over v70 Classic

 · 
Posted: 16.03.2014 - 19:58  ·  #3
Dank voor je reactie.
Ik zal even langs de dealer voor wat lampjes!

Groet, Wouter
 
Selected quotes for multi-quoting:   0