hoi allemaal,
vandaag ritje van 250 km heen en weer 250 terug naar DLD voor wat bouwmateriaal.
daar aangekomen en even naar de bouwhandel naar binnen terug naar buiten..... auto wil niet starten. nogmaals doorstarten en beetje gas erbij... en ja gelukkig hij doet het.
10 minuten later zelfde probleem.. en daarna nog eens.
Terug naar huis en thuis aangekomen; even proberen en ja hoor gewoon starten.
nogmaals geprobeerd geen probleem en starten en lopen.
Later op de dag...... weer niet willen starten alleen met dotje gas erbij.
Ik naar de garage om alvast de verstuivertester op te halen. ben even binnen en dom ouwehoeren. weer buiten en starten en lopen.
Wat zou dit toch kunnen zijn?
Met VIDA uitgelezen maar geen noemenswaardige storingen. (alleen dat parkeerverwarming het niet doet maar dat wist ik al
)
vandaag ritje van 250 km heen en weer 250 terug naar DLD voor wat bouwmateriaal.
daar aangekomen en even naar de bouwhandel naar binnen terug naar buiten..... auto wil niet starten. nogmaals doorstarten en beetje gas erbij... en ja gelukkig hij doet het.
10 minuten later zelfde probleem.. en daarna nog eens.
Terug naar huis en thuis aangekomen; even proberen en ja hoor gewoon starten.
nogmaals geprobeerd geen probleem en starten en lopen.
Later op de dag...... weer niet willen starten alleen met dotje gas erbij.
Ik naar de garage om alvast de verstuivertester op te halen. ben even binnen en dom ouwehoeren. weer buiten en starten en lopen.
Wat zou dit toch kunnen zijn?
Met VIDA uitgelezen maar geen noemenswaardige storingen. (alleen dat parkeerverwarming het niet doet maar dat wist ik al