Gisteren een rescue operatie van de 240 van een maat van mij, hij had een kapotte dynamo en was gestrand, met een nieuwe accu kwam hij een stukje verder eerst bij Breukelen en daarna is ie nog naar het BP station op de ring Amsterdam gekomen. Ik had twee accu's mee genomen en wat gereedschap. Na het plaatsen gisteren strandde hij op de snelweg bij Scharwoude. Hier heb ik hem van de snelweg afgesleept naar Scharwoude en daar de 240 op een parkeerplaats geparkeerd, aangezien het een automaat betreft mag je max met 40 km/h slepen
. Dit gaan we niet nog eens doen :bandit: . Vandaag een autoambulance geleast en met de V70 ervoor de 240 opgehaald en bij hem thuis afgeleverd :thumb: Na het terugbrengen van de aanhanger voor de goede orde nog even naar Zuid-Beijerland gereden om een goed stuurhuis op te halen. Toch een Jobje van een 600 km. Ik heb mijn vernieuwde koppakking goed kunnen testen
Aanhanger met ca
1800 kg erop getrokken over een 60 km. Een paar honderd km over de snelweg met buitentemperaturen waar de mensen onwel van worden op de vierdaagse .
Conclusie: de wagen heeft aan alle opdrachten in ruime maten voldaan. Het vertrouwen is toegenomen.

Conclusie: de wagen heeft aan alle opdrachten in ruime maten voldaan. Het vertrouwen is toegenomen.