Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 
 
 
 
 
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 12.01.2014 - 11:52  ·  #1
Zullen we het eens proberen? N.a.v. een goede tip van Waltersan :).

Vanochtend met mijn lieve man en dochter in de Volvo gestapt naar het Natuurpark om lekker even uit te waaien. Kwamen we erachter dat we moesten betalen en beiden geen geld bij ons. Tevens het muntenvakje van de dame nog niet gevuld dus maar weer op naar een ander bos en gelijk geprobeerd de radio te testen. Vooralsnog beiden nog niet blij. Hij hapert, maar dat hoeft niet aan de radio te liggen natuurlijk, en met de huidige radiozenders ook geen dergelijk goede muziek waar je alle aspecten even goed kan testen. Tja, man is geluidskenner dus die leid je niet zomaar om de tuin. Straks even ouderwets een cd'tje branden en dan nog een ritje maken :D.

Halverwege viel dochterlief in slaap dus toen maar weer richting huis gegaan.
Petrus64
 
Avatar
 
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 12.01.2014 - 12:52  ·  #2
Martijn
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Emmen, Drenthe
Leeftijd: 26
Homepage: mnijenkamp.nl
Berichten: 8853
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 12.01.2014 - 13:02  ·  #3
Vrijdag & Zaterdag zo'n dik 750 kilometer doorgebracht in de S80. #toerinnederland :love:
Naja, eigenlijk kijken naar andere auto's
folke3
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oosterhout
Leeftijd: 75
Berichten: 3661
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 12.01.2014 - 13:27  ·  #4
De gasklephuisboeren klagen steen en been over de oogst van de laatste jaren.Ongewis hoelang dit gaat duren. Ondertussen "behelpen" met een door de dealer gratis ter beschikking gestelde bijna brandnieuwe V40 T5. Niet echt een straf.
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 12.01.2014 - 14:25  ·  #5
Quote door Petrus64

Misschien is het inbouwen van een DAB een oplossing voor je? heb je goede kwaliteit muziek in je auto. Ben daar zelf ook mee bezig omdat het verspringen van de zenders me mateloos irriteert.

http://www.autodab.com/Product/ProductWizard.aspx


Even gekeken maar ik zie daar niet mogelijkheid van usb of kijk ik dan verkeerd? Omdat wij nogal wisselen gebruik ik altijd usb of sluit de ipod aan.

Ik kreeg ook al de tip van grom maar ik hoor hier de radio steeds even overdlaan. 1 seconde niets en dan gaat ie weet verder.
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 12.01.2014 - 14:27  ·  #6
Quote door Martijn-Wietse

Vrijdag & Zaterdag zo'n dik 750 kilometer doorgebracht in de S80. #toerinnederland :love:
Naja, eigenlijk kijken naar andere auto's


Waar ben je naar op zoek? Stouterd! ;)
Petrus64
 
Avatar
 
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 12.01.2014 - 14:51  ·  #7
Quote door Toetje

Quote door Petrus64

Misschien is het inbouwen van een DAB een oplossing voor je? heb je goede kwaliteit muziek in je auto. Ben daar zelf ook mee bezig omdat het verspringen van de zenders me mateloos irriteert.

http://www.autodab.com/Product/ProductWizard.aspx


Even gekeken maar ik zie daar niet mogelijkheid van usb of kijk ik dan verkeerd? Omdat wij nogal wisselen gebruik ik altijd usb of sluit de ipod aan.

Ik kreeg ook al de tip van grom maar ik hoor hier de radio steeds even overdlaan. 1 seconde niets en dan gaat ie weet verder.


DAB is voor digitale radiozenders dus niet om je USB aan te sluiten. Sorry, heb ik dan verkeerd gelezen. :'(
Stijn
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Nuenen
Leeftijd: 54
Homepage: steinkeuken.nl
Berichten: 1352
Geregistreerd: 12 / 2011
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 12.01.2014 - 16:25  ·  #8
Net wel eve een tocht met de Maserati gemaakt, eigenlijk nooit te doen in de winter, maar ja, dit is ook geen winter.
Wel geinig; in tweede versnelling tractieverlies bij 60 km/h en stevig optrekken. Jammie.
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 12.01.2014 - 16:27  ·  #9
Quote door Petrus64

Quote door Toetje

Quote door Petrus64

Misschien is het inbouwen van een DAB een oplossing voor je? heb je goede kwaliteit muziek in je auto. Ben daar zelf ook mee bezig omdat het verspringen van de zenders me mateloos irriteert.

http://www.autodab.com/Product/ProductWizard.aspx


Even gekeken maar ik zie daar niet mogelijkheid van usb of kijk ik dan verkeerd? Omdat wij nogal wisselen gebruik ik altijd usb of sluit de ipod aan.

Ik kreeg ook al de tip van grom maar ik hoor hier de radio steeds even overdlaan. 1 seconde niets en dan gaat ie weet verder.


DAB is voor digitale radiozenders dus niet om je USB aan te sluiten. Sorry, heb ik dan verkeerd gelezen. :'(


Geeft niets hoor ;). Alle tips en ideeën zijn welkom, dus ook deze :).
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 12.01.2014 - 17:27  ·  #10
Quote door Stijn

Net wel eve een tocht met de Maserati gemaakt, eigenlijk nooit te doen in de winter, maar ja, dit is ook geen winter.
Wel geinig; in tweede versnelling tractieverlies bij 60 km/h en stevig optrekken. Jammie.


Toe maar, rijke leu die Neunenaren :P. Winter is het helaas idd niet :(. Zou best wat winter willen hebben. Onze kleine meid zou het voor het eerst echt bewust meemaken.
tienklepper
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Geleen
Leeftijd: 47
Homepage: linkedin.com/in/ju…
Berichten: 3115
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 12.01.2014 - 17:37  ·  #11
Vanmiddag ook de kids ingeladen en het kabouterpad in Lanaken gelopen. :-) En idd, welke winter? 8-)
Chris de Vries
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Friesland
Leeftijd: 51
Homepage: Www.stalhetpeertje…
Berichten: 366
Geregistreerd: 12 / 2012
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 12.01.2014 - 18:30  ·  #12
Vandaag met de V70 paardenvoer (kuil) naar vrienden gebracht. Zij zijn in de markt voor een andere auto... Heb ze enthousiast gemaakt voor een XC 70, gaan volgende week ff op jacht.

Zijn op zoek naar een XC 70 D5, met Max 250.000 op de teller. Als iemand een goede weet te staan, dan horen we het graag.
yannickdv
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 30
Berichten: 2683
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 12.01.2014 - 19:35  ·  #13
Quote door Chris de Vries

Vandaag met de V70 paardenvoer (kuil) naar vrienden gebracht. Zij zijn in de markt voor een andere auto... Heb ze enthousiast gemaakt voor een XC 70, gaan volgende week ff op jacht.

Zijn op zoek naar een XC 70 D5, met Max 250.000 op de teller. Als iemand een goede weet te staan, dan horen we het graag.


Oehhh vind het altijd leuk om mee te zoeken :love: :love:

Weet je wat de wensen ongeveer zijn?

Om het af te trappen, wat dacht je van deze?
Stijn
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Nuenen
Leeftijd: 54
Homepage: steinkeuken.nl
Berichten: 1352
Geregistreerd: 12 / 2011
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 12.01.2014 - 19:59  ·  #14
Nou Toetje, mijn Maserati echt niet duur, hoor. Google maar eens op Maserati 2.24. Alleen dat onderhoud :'( dat nekt je. Maar ja, zo'n schone Italiaanse vergeef ik bijna alles :love:
ProVolvo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Z.O. Brabant
Leeftijd: 64
Berichten: 2396
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 12.01.2014 - 20:58  ·  #15
Quote door Stijn

Nou Toetje, mijn Maserati echt niet duur, hoor. Google maar eens op Maserati 2.24. Alleen dat onderhoud :'( dat nekt je. Maar ja, zo'n schone Italiaanse vergeef ik bijna alles :love:


Stijn, is je vrouw ook een Italiaanse en vergeef je haar ook alles :love: :D
Of komt zij op de 2e plaats :'(
 
Selected quotes for multi-quoting:   0