Ik had nog steeds de originele velgen erop zitten. Na 545.000,00 km verdienden ze wel wat aandacht. Het waren de 17 inch Sorestes velgen. Zat aardig wat stoeprandschade aan. Overwogen om ze laten poedercoaten maar dat werd zo'n gedoe. Vorige week raakte ik een stoeprandje en toen was ook het canvas van de band zichtbaar en de andere banden waren aan vervanging toe. Dus besluit maar genomen en een paar nieuwe velgen bij Vos in Leeuwarden gehaald. Tegelijk gloednieuwe banden erop en weer rijden.
Was een enorm bedrag kwijt en misschien waren de velgen met banden nog wel meer waard dan de hele auto.
Maar op de terugweg reed hij werkelijk fantastisch! Vos had de oude velgen teruggenomen en die mailde later dat alle oude velgen krom waren. Ik had dat nooit door gehad maar wat een enorm verschil in rijplezier! :thumb:
Was een enorm bedrag kwijt en misschien waren de velgen met banden nog wel meer waard dan de hele auto.
Maar op de terugweg reed hij werkelijk fantastisch! Vos had de oude velgen teruggenomen en die mailde later dat alle oude velgen krom waren. Ik had dat nooit door gehad maar wat een enorm verschil in rijplezier! :thumb: