Vandaag maar eens naar HunterParts in Gorredijk gereden om te kijken of die misschien nog een zwart leren interieur had staan, heb zelf beige leer en wil dat graag verwisselen.
En kijken of hij nog een paar strips had liggen die vanaf de motorkap onder de dakrails naar de achterklep toe lopen.
Helaas helaas maar hij zou op zoek gaan.
Wordt vervolgd dus...
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40141 Geregistreerd: 07 / 2009
En de vorige eigenaar heeft een dvd systeem ingebouwd, was ook nog behoorlijk prijzig heb ik begrepen maar ik doe er niks mee.
Moet er een liefhebber voor zien te vinden.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40141 Geregistreerd: 07 / 2009
Die zijn er wel.
Het mooie aan je interieur is dat je geen hemeltje, stylen, o.d. hoeft te vervangen.
Toen je zei, beige, verwachte ik een beige interieur en dat zou een flinke klus zijn, deze om te bouwen.
Er staat me iets van bij dat Martin (MMTS) nog zo'n interieur heeft liggen.
Je zou hem kunnen vragen.
Klopt, ik ben maandag bij Martin geweest en heb het ook met hem er over gehad.
Wat hij heeft liggen is als ik het goed onthouden heb voor model 2005 dus dat zou alweer gecompliceerder zijn om in te bouwen.
Na ja, we zitten nog niet op aardappelkistjes dus zoeken rustig verder.
In elk geval bedankt voor het meedenken
Vandaag, toen ik onze nieuwe houtkachel ging halen, de V70 op 370.000 gezet. Met beide tevreden!!!
Altijd gezellig zo'n houtkachel, bij ons brand hij altijd in de winter, cv nagenoeg niet meer.
Ontopic: Heb vandaag de V70 naar huis gebracht vanuit Sausheim Frankrijk. 720km, lekker door Duitsland met 190km/h . Toen greep de snelheidsbegrenzer in..............op de bijrijdersstoel . Toen maar max 170 gereden . Ging super!!
Toen greep de snelheidsbegrenzer in..............op de bijrijdersstoel .
Herkenbaar.
Wij kwamen terug van Spanje en reden over de Autobahn...
Mijn vrouw lag te slapen, dus gas erop, 230 plus.
Tot dat ze wakker werd.....
Mijn vrouw vroeg laatst: Heb je eigenlijk wel eens geprobeerd hoe hard dit ding gaat? Ze blijft over dingen praten, niet wetend hoe storend dat tijdens een rit kan zijn...........
Klopt. Als je zo hard wil dan kan het in mijn ogen alleen als het minder druk is. 190 alleen op een stuk waar bijna geen verkeer was. En dan nog zit je zo geconcentreerd achter het stuur en in je spiegels te kijken. En idd rij je 170 dan nog komen ze je voorbij met dik 230 plus.