Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

René
40forum team
Geslacht:
Leeftijd: 66
Homepage: volvo40forum.nl/
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

· 
Posted: 22.11.2017 - 21:05  ·  #2011
Ik denk dat ik ze er zaterdag onder zet, ze liggen al een tijdje klaar.
Oef, die van mijn dochter ook ... gelijk ook maar doen dan :happy:
joriz
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 46
Subject:

· 
Posted: 22.11.2017 - 21:11  ·  #2012
Vandaag ook setje winterrubber eronder gelegd. Heb voor weinig een setje op de kop getikt. Hoewel ik het niet noodzakelijk vind (maak nie zoveel kms) kan het natuurlijk ook geen kwaad. En is toch ook leuk om ze er weer onder te hebben. Wie weet krijgen we sneeuw.
Kaaskop
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 22.11.2017 - 23:47  ·  #2013
Vandaag voor € 11,67 een betere auto gekregen :-)

Ik had een dolgedraaide lendesteun verstelling op de bestuurdersstoel. Toen ik zondag een eindje ging toeren met mijn betere helft om te bepalen of mijn vrouw wel lekker in de S60 zit (wil hem volgend jaar zakelijk inzetten naast een elektrische auto) reed ik mee op de passagiersstoel.

En daar zat ik toch lekker o.O

Bleek de lendesteun nog heulveul verder naar voren te kunnen.....

Dus bij Nieuwenhuijse in Heerde een knop besteld (moest uit Zweuden komen) die ze er ook even voor nop ingedrukt hebben voor me. Daarna wasstraat om de drek van de auto en de spiegels te schrobben.

Nu zit ik als een vorst op de bestuurdersstoel 8-) Dat hadden mijn brakke rug en ik eerder moeten weten....
volvobeentje
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 38
Subject:

Gasveren achterklep vervangen

· 
Posted: 23.11.2017 - 09:28  ·  #2014
vandaag in 20 minuten tijd 2 achterklep gasveren vervangen van mijn v70 classic, imitatie veren besteld bij autodoc, totaal 37,- inclusief verzendkosten, binnen een week in huis, vervangen ging heel eenvoudig dankzij een how to die ik vond op YouTube, hoef geen klep meer vasthouden tijdens het boodschappen inladen en dat is heel fijn!
bartv70
VolvoV70forum member
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 23.11.2017 - 15:53  ·  #2015
Vandaag lekker ritje naar Zwolle. En weer terug naar Almere.
En een jonge dame op de afrit Harderwijk geholpen, ze stond met een hele mooie, brandweer rode C30 R-design.
En een lekke band, geholpen met verwisselen, ze stond een beetje onhandig en heb dus een goede daad verricht vandaag. :D

Maar alleen vanwege de C30 natuurlijk.... 8-)
PDJ
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 53
Subject:

· 
Posted: 23.11.2017 - 18:37  ·  #2016
Vandaag met mn doppie naar Hoorn geweest, naar de tattooshop om precies te zijn.
Mn allereerste tattoo laten zetten ter nagedachtenis aan mn vader.
Een mooi verjaarskado aan mijzelf dacht ik ;-)
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 55
Subject:

· 
Posted: 26.11.2017 - 08:31  ·  #2017
Proefrit gemaakt in een mogelijke opvolger van mijn V70, een XC60 D3 van 2011. Ondanks dat het best een hele fijne auto is (all credits voor de D3, echt een hele fijne motor! met de 6 trap automaat), stoorde ik me vreselijk aan het hobbelige en stuiterige weggedrag op klinkerwegen. Ondanks dat deze een standaard onderstel had en hoge 235/65-17 banden. Dus helaas dit gaat m niet worden. In vergelijk met een BMW X1: deze is comfortabeler op klinkerwegen, maar op de snelweg iets minder comfortabel, maar het totaalplaatje klopt wel beter.
En wat ik mji later afvroeg: is dit model als 2 en als 4 wiel aangedreven versie verkrijgbaar? Waar is dat aan te zien?
VolvoLexie
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

· 
Posted: 26.11.2017 - 08:37  ·  #2018
hoi,

Ik denk Dat ik die ook moet bestellen want bij mij werken zee ook niet. hebn je misschien een partnummer?

groeten Alex

Quote door Kaaskop

Vandaag voor € 11,67 een betere auto gekregen :-)

Ik had een dolgedraaide lendesteun verstelling op de bestuurdersstoel. Toen ik zondag een eindje ging toeren met mijn betere helft om te bepalen of mijn vrouw wel lekker in de S60 zit (wil hem volgend jaar zakelijk inzetten naast een elektrische auto) reed ik mee op de passagiersstoel.

En daar zat ik toch lekker o.O

Bleek de lendesteun nog heulveul verder naar voren te kunnen.....

Dus bij Nieuwenhuijse in Heerde een knop besteld (moest uit Zweuden komen) die ze er ook even voor nop ingedrukt hebben voor me. Daarna wasstraat om de drek van de auto en de spiegels te schrobben.

Nu zit ik als een vorst op de bestuurdersstoel 8-) Dat hadden mijn brakke rug en ik eerder moeten weten....
Rein
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

· 
Posted: 30.11.2017 - 18:30  ·  #2019
Vandaag de 4 ton aangetikt. Op naar de 5 ;)
hermanusb
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 62
Subject:

· 
Posted: 09.12.2017 - 17:16  ·  #2020
Naar de Tike bij Drachten gereden om de buks in te schieten op ca 100 mtr.

Dat was nodig omdat de buks een tuning gehad heeft waardoor schotbeeld verandert.

Morgen een wedstrijd in Katwijk.
JJM
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 38
Subject:

· 
Posted: 09.12.2017 - 19:26  ·  #2021
Als er sneeuw valt MOET ik "even een rondje rijden"! Heerlijk! Hopelijk komt er nog veel meer! (Zoals u merkt ben ik geen forens...)
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 55
Subject:

· 
Posted: 10.12.2017 - 16:20  ·  #2022
Zojuist de boodschappen gedaan, en als je een beetje achteraf woont kan het zo maar zijn dat je daar 15 km voor moet rijden, zoals in mijn geval.
En wat een top-auto is het in de sneeuw! Uiteraard winterbanden er op, en nergens het gevoel dat de auto iets anders doet dan wat ik wil. Hier komen de scandinavische genen echt tot uiting! En ik zag een hoop van die truttenschuddertjes moeilijk doen.... tja t kost niks, maar dan heb je ook niks.
De Don
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 50
Subject:

· 
Posted: 11.12.2017 - 08:50  ·  #2023
Ik heb de winterbanden er gisteren wel onder gelegd,maar ik ben echt niet een stukje gaan rijden. :o

Ik ben vrijdagnacht in de sneeuw op pad geweest met m'n busje,dubbel lucht en een fors gewicht helpen in een stabiel rijgedrag.
De A28 richting Zwolle was aardig wit,op de eindbestemming N48 bij Ommen was het al niet veel beter,terug richting Utrecht over de A50 was een ramp.
De A50 was net een ijsbaan,en eenmaal op de rondweg van Veenendaal stonden we in een flinke sneeuwbui.
Daarna via de A12 en de A2 nog naar Vinkeveen gereden,waar ik op de A12 het halve bedrijf tegenkwam met strooiers en schuivers.
Terug over de A2 was de weg mooi schoon,maar al met al heb ik wel een paar spannende momenten meegemaakt,en dat om drie vangrail schades te maken.
Nee dan zoek ik het op mijn vrije zondag met mijn privéauto niet op,bij ons begon het zondagochtend om 10:00 uur weer te sneeuwen,en dat duurde tot diep in de namiddag.
Didi 001
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 11.12.2017 - 10:04  ·  #2024
...Mijn AWD goed getest op de Autobahn..... O-) :happy:
hermanusb
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 62
Subject:

· 
Posted: 11.12.2017 - 14:32  ·  #2025
Quote door De Don

Ik heb de winterbanden er gisteren wel onder gelegd,maar ik ben echt niet een stukje gaan rijden. :o

Ik ben vrijdagnacht in de sneeuw op pad geweest met m'n busje,dubbel lucht en een fors gewicht helpen in een stabiel rijgedrag.
De A28 richting Zwolle was aardig wit,op de eindbestemming N48 bij Ommen was het al niet veel beter,terug richting Utrecht over de A50 was een ramp.
De A50 was net een ijsbaan,en eenmaal op de rondweg van Veenendaal stonden we in een flinke sneeuwbui.
Daarna via de A12 en de A2 nog naar Vinkeveen gereden,waar ik op de A12 het halve bedrijf tegenkwam met strooiers en schuivers.
Terug over de A2 was de weg mooi schoon,maar al met al heb ik wel een paar spannende momenten meegemaakt,en dat om drie vangrail schades te maken.
Nee dan zoek ik het op mijn vrije zondag met mijn privéauto niet op,bij ons begon het zondagochtend om 10:00 uur weer te sneeuwen,en dat duurde tot diep in de namiddag.

Ik ging in de ochtend naar Katwijk voor een wedstrijdje.
De heenweg in 75 minuten.

De terugweg was een drama..170 minuten...
Selected quotes for multi-quoting:   0