Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

gillerbee
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 53
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

· 
Posted: 07.05.2018 - 21:16  ·  #2176
Quote door BIGW

smorgens...donderdag eindelijk de hemel bekleed en superstrak rondom mijn twingo vouwdak gekregen in beige alcantara!!!

heb ondertussen ook een mooi aanbod gekregen voor een aantal huiden in bentley leder, dus de kogel is door de kerk, mijn hele interieur gaan we opnieuw bekleden in beige bentley leder en anthraciet volvo alcantara, twotone dus, met zachtbabyblauwe stiksels... wat heb ik me weer op de hals gehaald.....

Gillerbee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!welke meeting ga je komen showen?????, lijkt me geweldig

we gaan sowiso naar volvodrive aquabest, daar moet iedereen die echt volvo liefhebber is toch eigenlijk wel naartoe...alleen gaat daar m'n interieur nog niet klaar zijn....
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 55
Subject:

· 
Posted: 09.05.2018 - 19:28  ·  #2177
Vandaag een zakelijke rit gedaan van 300km (huurauto werd een hoop gedoe), en dat gaat toch ook erg fijn moet ik zeggen, weer eens wat anders dan het dagelijkse ritje van 35km.
marcelm
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 52
Homepage: marcelmol.smugmug.…
Subject:

· 
Posted: 12.05.2018 - 19:09  ·  #2178
Vandaag met onze (afgelopen vrijdag gekochte) V70 terug gereden vanaf Aken naar huis .
Even een dag en nacht alleen met de vrouw er tussenuit geweest. Meteen 350 km ( retour) kunnen rijden om uit te proberen

Een hele andere auto dan onze V40 waar we 15 jaar mee hebben gereden
Vogel
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

· 
Posted: 12.05.2018 - 21:34  ·  #2179
Vandaag met onze (afgelopen vrijdag gekochte) V70 terug gereden vanaf Aken naar huis .
Even een dag en nacht alleen met de vrouw er tussenuit geweest. Meteen 350 km ( retour) kunnen rijden om uit te proberen

Even een dag en nacht alleen met de vrouw vriendin er tussenuit geweest. Meteen 350 km ( retour) kunnen rijden om uit te proberen.

Handig hoef ik zelf niet te typen ;-)
Bolbo
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 12.05.2018 - 22:13  ·  #2180
Vanmorgen een big bag vol snoeiafval achter in de V70 geschoven (kom 'm er amper in tillen...vol qua breedte en diepte maar ongeveer de helft qua hoogte) en naar de stort gebracht. Heerlijk zo'n kofferbak. Morgen weer verder uitgegroeide coniferen slopen.
jakse
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 48
Homepage: jakse.nl
Subject:

· 
Posted: 16.05.2018 - 14:27  ·  #2181
Naar de Volvo dealer gereden en een 145k beurt en APK laten uitvoeren.
VolvoV70Jeff
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 51
Subject:

· 
Posted: 22.05.2018 - 19:42  ·  #2182
Op de snelweg langs een groot ongeluk gereden. Er waren veel auto's bij betrokken, o.a. een Volkswagen Polo die aan de achterkant zo erg was ingedeukt dat de hele achterkant/achterbumper tegen de voorstoelen was ingedeukt...... hopelijk zat er niemand achterin :-(

Hopelijk beschermt een Volvo wat meer
hermanusb
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 62
Subject:

· 
Posted: 22.05.2018 - 19:45  ·  #2183
De airco laten vullen.
Er was 560 gram uit.
Appeltje
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 22.05.2018 - 20:11  ·  #2184
Een apk keuring laten doen, zonder advies punten en met RDW steekproef dikke prima goedgekeurd. Helemaal blij mee. Met dank aan Volvo Service Elst Dennis voor de hulp in januari ;-)
Bastiaan
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 49
Homepage: motormee.nl
Subject:

· 
Posted: 22.05.2018 - 21:34  ·  #2185
Vanavond bovenste motorsteun vervangen van onze "nieuwe" c70 convertible uit 2004 met ca 68.000 km op de teller.

Ben normaal niet zo'n sleutelaar...

#Euhhh dit was dus AAN, niet MET....#
Met het gehele gezin MET de C70 naar jet Volvodrive Treffen geweest
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
bartv70
VolvoV70forum member
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 23.05.2018 - 03:55  ·  #2186
Quote door VolvoV70Jeff

Op de snelweg langs een groot ongeluk gereden. Er waren veel auto's bij betrokken, o.a. een Volkswagen Polo die aan de achterkant zo erg was ingedeukt dat de hele achterkant/achterbumper tegen de voorstoelen was ingedeukt...... hopelijk zat er niemand achterin :-(

Was dat in de buurt van Deventer? Een zwarte Golf? Is een collega van mij.
Stond ook een V70 bij.
Die Golf van mijn collega idd heel kort geworden. Hij mankeerde zo goed als niks. Het echtpaar dat bij hem achter erin is gereden, de vrouw reed, zij is er slecht aan toe. Ging met volle snelheid erin, hij stond bijna stil voor een noodstop en die vrouw had bijna niet geremd.
Dirk342
In nagedachtenis
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 23.05.2018 - 04:59  ·  #2187
Eerst samen en voor / heeft mijn zoon een Subaru Impreza 2.0 Turbo 555 AWD gekocht :) daarna mijn auto naar de spuiter gebracht :):)
VolvoV70Jeff
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 51
Subject:

· 
Posted: 23.05.2018 - 05:16  ·  #2188
Quote door bartv70

Quote door VolvoV70Jeff

Was dat in de buurt van Deventer? Een zwarte Golf? Is een collega van mij.
Stond ook een V70 bij.
Die Golf van mijn collega idd heel kort geworden. Hij mankeerde zo goed als niks. Het echtpaar dat bij hem achter erin is gereden, de vrouw reed, zij is er slecht aan toe. Ging met volle snelheid erin, hij stond bijna stil voor een noodstop en die vrouw had bijna niet geremd.

Klopt - was het een Golf? Toen ik er van de andere kant langs reed stond hij op de bergingswagen en zag het er van de zijkant uit als een Polo (wss door hoe kort hij was geworden). Erg heftige scene alles bij elkaar
volvo355
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 25
Homepage: volvov70forum.nl
Subject:

· 
Posted: 27.05.2018 - 15:20  ·  #2189
Gisteren niet met onze V70 een rondje gereden maar met die van iemand anders. Een D5 AWD uit 2009 met een BC-racing schroefset eronder.

Wat rijdt dit geweldig, verbaasde mijzelf er echt over. De D5 is ook flink gekieteld kwa vermogen dus echt een geweldige combinatie. In de bochten helemaal niet overhellen, een super strakke wegligging. Je voelt wel elke hobbel in de weg. Voor dagelijks gebruik lijkt mij het niets maar zo af en toe is het geweldig.

Vandaag dan weer een stukje gereden in onze V70 uit 2013 maar vergeleken met die andere V70 lijkt die van ons net een schommelschip. :lol:
Plein69
Erelid en Moderator
Geslacht:
Leeftijd: 45
Subject:

· 
Posted: 27.05.2018 - 17:10  ·  #2190
Vandaag nieuwe caravan opgehaald in Meppel
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Selected quotes for multi-quoting:   0